Skip to main content

een aantal weken geleden heb ik voor onze 2de tv een nieuwe ontvanger ontvangen. Aansluiten ging probleemloos.

De laatste week moet ik de 2 ontvangers iedere dag opnieuw opstarten, vreemd dit heb ik nog nooit gehad. Ik heb ook de modem gereset, alles geprobeerd maar dit wil niet werken.

Wat kan dit zijn?

Wat ervaar je voordat je ze opnieuw opstart; de reden dus? En doe je dat via de schakelaar achterop of via het menu?


Ik zet altijd met de afstandsbeding de tv's en ontvanger aan zoals ik het al jaren probleemloos doet.

Het opnieuw opstarten heb ik op verschillende manieren uitgevoerd, stekkers er, aan en uit schakkelaar, 1 min wachten, noem maar op…….


Ja, maar je moet toch een reden hebben om dan opnieuw op te starten?

Ik zet altijd met de afstandsbeding de tv's en ontvanger aan

Dat doe ik ook, maar dat geeft nog geen reden tot opnieuw opstarten.

Het blijft zo voor ons een zwart gat en dan kunnen we je niet helpen. Hoe graag we dat ook willen.


Hoi @lojac. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je elke dag jouw tv-ontvanger opnieuw moet opstarten. Ik zie dat PeterG vraagt waarom je de tv-ontvanger steeds opnieuw moet opstarten. Zou je deze vraag willen beantwoorden, ook ben benieuwd naar het antwoord. We horen graag van je!


Probleem keurig opgelost. Nieuw modem en telefonisch probleem helemaal opgelost