Skip to main content

Op het moment maakt er iemand gebruik van mijn inloggegevens met de itv app. Ik wil dit blokkeren.  Heb reeds de pincode gewijzigd, maar dat lijkt geen verschil te maken. Hoe dit op te lossen?

Heeft u het wachtwoord van uw MijnKPN account ook gewijzigd? 


Heb ik zojuist gedaan en op mn eigen telefoon moest ik opnieuw inloggen.  Is dat dan ook op een andere telefoon?


Heb ik zojuist gedaan en op mn eigen telefoon moest ik opnieuw inloggen.  Is dat dan ook op een andere telefoon?

Ja... lijkt me wel. 

Je bedoelt... op de iTV app moest je opnieuw inloggen toch?


Heb ik zojuist gedaan en op mn eigen telefoon moest ik opnieuw inloggen.  Is dat dan ook op een andere telefoon?

Ja... lijkt me wel. 

Je bedoelt... op de iTV app moest je opnieuw inloggen toch?

Ja klopt


Zie je dan ook een onbekend apparaat in apparaatbeheer?

 


Zie je dan ook een onbekend apparaat in apparaatbeheer?

 

Nee zag alleen de tv maar geen telefoons


Hoe weet je dat iemand anders gebruik maakt van jouw iTV gegevens?

Wat bedoel je met "Nee zag alleen de tv ..."?

Het lijkt erop dat televisies waarop de smart TV app geactiveerd is niet getoond worden bij apparaatbeheer, tenminste ik zie mijn Android TV niet bij apparaatbeheer terwijl de iTV app wel geactiveerd is op die televisie. 

Ik hoop dat een moderator van KPN zal reageren om hier eens achteraan te gaan.


In jouw geval zou ik mijn WPA2 wachtwoord op de Experiabox wijzigen (wachtwoord van je Wifi Netwerk). Nu weet ik wel hoe dat moet, maar voor mij is dat altijd een heel geharewaar om dat op te schrijven. Misschien kunnen @wjb of @Nick83 jou hierin begeleiden. Als ik onzin schrijf mogen @wjb en/of @Nick83 dat best schrijven. Weet ik het ook :joy:


Als ik onzin schrijf mogen @wjb en/of @Nick83 dat best schrijven. Weet ik het ook :joy:

Dan ga ik dat direct maar even doen. :wink:

Zonder de pincode of de KPN ID kan je geen gebruik maken van de iTV apps, ook niet als je met de wifi verbonden bent.


Het lijkt erop dat het gelukt is. Dank allemaal 


Het lijkt erop dat het gelukt is. Dank allemaal 

Top! 

Het lijkt erop dat televisies waarop de smart TV app geactiveerd is niet getoond worden bij apparaatbeheer, tenminste ik zie mijn Android TV niet bij apparaatbeheer terwijl de iTV app wel geactiveerd is op die televisie. 

Ik hoop dat een moderator van KPN zal reageren om hier eens achteraan te gaan.

De Smart TV app en iTV online app zijn niet dezelfde, ik vermoed dan ook dat ‘t hem daar in zit. Vraag ik even na!


Volgens mij wordt alleen de iTV ontvanger op een andere locatie opgeslagen dan de rest. Gebruikt van de TV website, mobiele apps en SmartTV apps komen volgens mij allemaal op dezelfde locatie uit, alleen met een ander “apparaat-type”. Kan zijn dat de app filtert. Ik zal dat ook eens checken.