Skip to main content
Beantwoord

Iets veranderd met terugkijken?

  • February 9, 2020
  • 3 reacties
  • 398 keer bekeken

Draco 1976
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Lukt niet om mijn oude forumnaam te activeren...nou ja dan maar een nieuwe.
Weet iemand of en wanneer er iets gewijzigd is met terugkijken van met name films?
Eerder had ik regelmatig dat ik begin van een film had gemist, dus alsnog kon instarten.
Of eventueel later helemaal terugkijken, ging eigenlijk altijd wel.
Het lijkt er de laatste (maanden?) op dat zowat 3kwart van de films waar ik dat mee doe ineens de mogelijkheid is verdwenen om dat te doen.
 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Draco, welkom op het forum. 

Dit is een tijd geleden inderdaad veranderd, en vooral bij de commerciële zenders. Dit heeft met de rechten te maken van de desbetreffende uitzending/film/serie. De mogelijkheid tot terugkijken herken je aan het groene rondje met een pijltje bij de uitzending in de gids. 

Zie je dit rondje wel en lukt het toch niet om terug te kijken? Dan hoor ik dit graag, eventueel met een voorbeeld waarbij dit niet lukt. 

Ik hoor graag van je. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2020

Hi Draco, welkom op het forum. 

Dit is een tijd geleden inderdaad veranderd, en vooral bij de commerciële zenders. Dit heeft met de rechten te maken van de desbetreffende uitzending/film/serie. De mogelijkheid tot terugkijken herken je aan het groene rondje met een pijltje bij de uitzending in de gids. 

Zie je dit rondje wel en lukt het toch niet om terug te kijken? Dan hoor ik dit graag, eventueel met een voorbeeld waarbij dit niet lukt. 

Ik hoor graag van je. 


Draco 1976
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 12, 2020

Dank voor je antwoord, ik ga het even in de gaten houden.

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 13, 2020

Dank voor je antwoord, ik ga het even in de gaten houden.

 

Je weet me hier te vinden mocht het nodig zijn.Â