Skip to main content

Ik ben nu vanaf 6 oktober aangesloten op glasvezel..maar het rare is abonnement nog steeds niet actief..dus kijk eigelijk om het kort door de bocht te zeggen illegaal. 

Heb al zoveel keer gebeld..we bellen terug nou dus niet.

Zolang kan ik niks toevoegen zoals opnemen espn enz enz....maar wel proberen om een tablet a8 aan me te slijten

Kpn doe eens het ene goed en ga dan dingen proberen te verkopen

Hoi! Welkom bij kpn 😃.

De eerste maand kun je sowieso niks wijzigen. Dat kan pas na 1 maand.

Opnemen en espn had je meteen bij het aanvragen van het abonnement kunnen aanvinken. Dan had je 't direct vanaf de start erbij gehad. Nu zul je even moeten wachten.


Was afgesproken...


Dan zullen we een kpn moderator moeten afwachten, die komen hier nog. Je staat vooralsnog op 14 oktober in de wachtrij. Bellen is zeker sneller 0800-0402 (maa-vrij 8 tot 18 uur; zat tot 17 uur)

Voor hen is een ingevuld forumprofiel noodzakelijk. Daarmee geef je toestemming dat ze die gegevens mogen gebruiken.

NAW, klantnummer vaste diensten. 

https://forum.kpn.com/settings/profile

Onderaan de knop gebruiken om op te slaan.


@Aai Welkom op het forum. 

Op het moment dat je abonnement nog niet actief is kun je ook inderdaad niets wijzigen. 

Maar zodra dit is voltooid zou je wel gewoon direct producten moeten kunnen toevoegen. 

Is dit ondertussen al gelukt? 

Zo niet, zou je dan je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Alles werkt...top bedankt