Skip to main content

Beste KPN redactie,

18 juli heb ik de klantenservice van KPN gesproken en voorgelegd dat ik mijn 2e TVĀ ontvanger ben kwijtgeraakt. Ik wil er geen doekjes omheen winden. Hoogst waarschijnlijk is de kast doorgestuurd naar mijn vorige provider. Die had mij namelijk gevraagd de oude kastjes retour te sturen. Uiteraard heb ik bij hen nagevraagd of zij de kasten hebben ontvangen. Helaas is het voor hen niet mogelijk het pakket te traceren omdat de pakketten op 1 hoop komen.

De KPN klantenservice had hier ook geen oplossing voor. Zij hebben mij gevraagd dit probleem op het forum voor te leggen. Ik zit letterlijk met het handen in het haar. Wie kan mij hiermee verder helpen?

Ā 

Bel nog eens met de klantenservice en vraag of ze dit willen voorleggen aan de logistieke afdeling,Ā  wellicht gebeurt zoiets vaker.


Beste KevsterĀ 

Hartelijk dank voor je reactie. Er is nog een keer met de klantenservice gebeld. Zij begrepen niet dat er in de eerste instantie naar het forum is verwezen.Ā 

Inmiddels is de vraag bij de logistieke afdeling neergelegd en zij gaan dit oplossen. Ik ben heel blij met de snelle afhandeling :-)


Mooi, fijn dat opgepakt is.


Hi @CoraR, jammer dat de eerste collega die je sprak hier blijkbaar geen raad mee wist, gelukkig heeft de 2e hetzelfde gedaan als wij via het forum doen; de logistieke afdeling inschakelenĀ šŸ™‚ En bedankt voor je eerlijkheid, het komt vast helemaal goed!

@kevsterĀ jij bedankt voor je goede adviesĀ šŸ˜Š