Skip to main content

Ik las net dat het abbo weer duurder wordt maar het tv aanbod is niks neem nou de avond bijna op elke zender een praat programma en al is er 1 film op is heb je die een dag later op een andere zender weer en er zijn amper goeie programma's op en dan nog spike die de hele zondag scfi uit zent of op 1 zender een serie en op de andere zender ook de zelfde serie ik kan nog beter alles er uit gooien want dit is zonde van me geld 

Kpn heeft ook icm Itv+ alleen streamings diensten abonnement voor 3,50 p/m misschien kan je dat eens uit proberen?


Hmm discovery is een lastige. 

Rtlcrime is nog wel op andere manieren te kijken. 

Vaak met een goedkoper abonnement. 

Alleen door de grote versnippering van streamingdiensten moet je verschillende abonnementen af gaan sluiten met ieder zijn eigen manier van kijken. 

Zowiezo is het dan een andere manier van kijken via een app op een smart tv, via een chromecast, streamen vanaf tablet of mobiel. 

Dat is voor velen erg wennen en is minder praktisch om het maar voorzichtig uit te drukken. 

Dus dan zit je vast aan de tv abonnement van je provider waar je provider eigenlijk niets te zeggen over wat je kunt kijken. Zelfs deels wettelijk vastgelegd 


Je gaat hoe dan ook meer betalen alleen wordt er nog steeds troep op de zenders aangeboden en ik denk dat kpn daar best iets aan kan doen tegen de zenders maar ik heb de geluk dat ik ter alle tijden me abbo stop kan zetten en denk daar hard overna 

 

@Alex12 

Nee dat kan gelukkig niet.

Ziggo, KPN, T-Mobile, etc. geven alleen de zenders door.

Op de inhoud daarvan moet je bij de zender zijn.

 

Over meer betalen is hier ruim voldoende info gegeven. 

Zie boven. 😉


op en dan nog spike die de hele zondag scfi uit zent

Spike bestaat al 1 jaar en een maand niet meer. Dat je dat nog noemt. 

Als je ook een mobiel abonnement (je) hebt is het pluspakket gratis. 

Kijk je wel eens naar CI. Ook crime documentaires. En in het basispakket. 

Weet wel dat kpn echt het goedkoopste is voor tv ten opzichte van het aanbod. 


Ik las net dat het abbo weer duurder wordt maar het tv aanbod is niks neem nou de avond bijna op elke zender een praat programma en al is er 1 film op is heb je die een dag later op een andere zender weer en er zijn amper goeie programma's op en dan nog spike die de hele zondag scfi uit zent of op 1 zender een serie en op de andere zender ook de zelfde serie ik kan nog beter alles er uit gooien want dit is zonde van me geld 


Hallo @Alex12 ,

Je hebt een paar alternatieven: 

 

Gratis: 

Kijk naar alleen de NPO-zenders en een aantal regionale zenders via de ether (DVB-T2) of internet.

 

3,95 per maand:

Discovery Plus met o.a. Discovery en Eurosport:

https://auth.discoveryplus.com/nl/product?flow=purchase
 

8,95 per maand 

NL Ziet met oa RTL Crime en heel veel andere zenders. 
https://www.nlziet.nl/nl/zender/rtl-crime/?gclid=Cj0KCQjwy9-kBhCHARIsAHpBjHg0Jee2tPX4sc-Q1ywV-a0cP3LLv-eB-oUY8TMsyucaFAYQoKt9OdYaAn-rEALw_wcB


En als je nlziet een jaar vooruit betaald is het €7,95 per maand omgerekendÂ