Skip to main content

Per 9 maart ben ik klant van kpn geworden met internet en tv,ik heb de 5202 box gekregen terwijl jullie adverteren dat alle nieuwe klanten kpn+ een jaar gratis krijgen,is dat met mijn abbo niet het geval ?????

Waarschijnlijk is het een fout  van kpn om de verkeerde kastje te sturen ,ik zou het accepteren en over 12 maanden pas Tv+ nemen.

Bespaar jezelf een hoop ellende met Tv+ doe alsof er niets verkeerd is gegaan 


Per 9 maart ben ik klant van kpn geworden met internet en tv,ik heb de 5202 box gekregen ...

Op welke datum heeft u het abonnement afgesloten/bestelling geplaatst? Want die datum is leidend. Op die dag word bepaald welk abonnement en welke apparatuur u krijgt.

Apparatuur en abonnement horen namelijk bij elkaar. Bij de Arris 5202 zit een Hussel abonnement. Bij de TV+ ontvanger een ander abonnement met andere prijzen.

Het abonnement en bijbehorende apparatuur veranderen na het plaatsen van de bestelling niet meer.

Als u toch het nieuwe abonnement met dus andere prijzen en de TV+ ontvanger wilt, dan zult u het huidige abonnement moeten annuleren. Dat kan binnen 14 dagen na de start van het abonnement. Daarna niet meer. Dan zit u er een jaar aan vast.

Als u annuleert en opnieuw afsluit heeft u waarschijnlijk een paar weken geen internet en tv.


Weet je heel zeker dat het niet de DIW7022 is? We hadden namelijk een tester die dacht de 5202 te hebben met het testen. Afgezien van het formaat doen ze nogal aan elkaar denken. Allebei vierkant zwart kastje met rood/groen ledje.

Staan de cijfertoetsen onderaan op de afstandsbediening dan heb je de nieuwste DIW7022.


Hm inderdaad PeterG misschien moet meneer even in de config kijken.


Hallo allemaal. Ik grijp even in. De discussie over het wel of niet goed werken van de KPN TV+ box heb ik verwijderd. Er zijn genoeg plekken hier op het forum waar dit besproken kan worden. Laten we in dit topic vooral helpen de vraag te beantwoorden. 


@Maclex 

Kan je een foto van de KPN tv decoder plaatsen?

En wat staat erop de KPN tv decoder?

Wat voor een soort abonnement heb je van KPN? 


heb gebeld bleek dat ik een andere keuze had aangevinkt bij mijn abbo ,ook weer opgelost dus😀


heb gebeld bleek dat ik een andere keuze had aangevinkt bij mijn abbo ,ook weer opgelost dus😀

Welke "andere keuze" gaat het dan om?


heb gebeld bleek dat ik een andere keuze had aangevinkt bij mijn abbo ,ook weer opgelost dus😀

Welke "andere keuze" gaat het dan om?

Dat is misschien wel interessant, een nieuw abonnement afsluiten maar wel met de 5202. 


heb gebeld bleek dat ik een andere keuze had aangevinkt bij mijn abbo ,ook weer opgelost dus😀

Welke "andere keuze" gaat het dan om?

Dat is misschien wel interessant, een nieuw abonnement afsluiten maar wel met de 5202. 

Dat lijkt mij ook ja -;)


heb gebeld bleek dat ik een andere keuze had aangevinkt bij mijn abbo ,ook weer opgelost dus😀

Welke "andere keuze" gaat het dan om?

Dat is misschien wel interessant, een nieuw abonnement afsluiten maar wel met de 5202. 

Dat lijkt mij ook ja -;)

Ik had de keuze gemaakt voor 50%korting 6 maanden lang ipv kpn+


Ik had de keuze gemaakt voor 50%korting 6 maanden lang ipv kpn+

Heeft u die nu gemaakt? Nu u gebeld heeft? Of eerder al? Heeft KPN u gewoon een verkeerd kastje toegestuurd? Of niet? Word het kastje nu geruild?


Toch vreemd @Maclex , want als ik op de website daarvoor kies staat er gewoon TV+:

Had je misschien telefonisch of via een KPN winkel het abonnement afgesloten i.p.v. op de website?


Toch vreemd @Maclex , want als ik op de website daarvoor kies staat er gewoon TV+:

Had je misschien telefonisch of via een KPN winkel het abonnement afgesloten i.p.v. op de website?

In februari tijdens het afsluiten stond er kpn+ 1 jaar gratis of 6 maanden korting


Hoi @Maclex, welkom op het forum. Dat is inderdaad gek, de abonnementen met die tv-ontvanger worden niet meer aangeboden. Ook niet als je zo'n keuze maakt. 

Wanneer had je het abonnement precies aangevraagd @Maclex? Die datum is leidend hiervoor. Als dat voor 23 januari (de introductie van TV+) was, kan dat de oorzaak zijn


Hoi @Maclex, welkom op het forum. Dat is inderdaad gek, de abonnementen met die tv-ontvanger worden niet meer aangeboden. Ook niet als je zo'n keuze maakt. 

Wanneer had je het abonnement precies aangevraagd @Maclex? Die datum is leidend hiervoor. Als dat voor 23 januari (de introductie van TV+) was, kan dat de oorzaak zijn

De aanvraag was idd voor 23 januari maar voor ingaan abbonement in maart ivm opzeggen oude abbo bij t-mobile


Juist. De datum van aanvraag is bepalend. Ook w.b. de voorwaarden waar je op dát moment dus akkoord mee gaat. Dat was voor 23 januari en dus heb je nu “Hussel” met de Arris vip5202. (hoef je m.i. echt niet rouwig om te zijn, die werkt pérféct. Voor streaming de apps in je tv, zitten ze ook allemaal in)


De datum is de reden dan inderdaad @Maclex. Op het moment dat jij de bestelling deed bestond TV+ simpelweg nog niet als optie 😉 De ontvanger die je hebt gekregen was de enige optie toen.

De korting die je hebt gekregen staat daar los van.


Inderdaad zoals PeterG aangeeft.

wees blij dat je geen ander heb gekregen.

De 5202 werkt perfect