Skip to main content

Ik kan sinds enkele dagen bbc1 en 2 en brt en canvas niet meer bekijken via de app. Ik krijg de mededeling dat dat alleen thuis kan, maar ik bén thuis. Heb hiervoor jaren zonder problemen de app gebruikt….

Ik hoop dat u mij kunt helpen.

Lieke

Hallo @Lieke van Noord,

Zit je wel op WiFi en niet op 4G? Want op 4G is de zender inderdaad niet te bekijken maar op wifi moet die gewoon werken. 


Ja hoor, gewoon op wifi.


Hmm dat is wel vreemd. Op wifi heb ik hier geen enkel probleem.  Zou je de app is willen verwijderen en opnieuw installeren?  Zolang je op je eigen netwerk en op je eigen abonnementsnummer zit moet het goed gaan. Check dat laatste voor de zekerheid ook even. 


Ha Chris,

Dank voor het meedenken! Maar de app verwijderen en opnieuw installeren heb ik gedaan en dat loste helemaal niks op: ik bleef dezelfde melding houden. Gewoon op mijn eigen wifi en met mijn eigen inlog: ik kreeg bij ‘mijn opnamen’ keurig weer het hele rijtje van programma's te zien die ik de afgelopen tijd heb opgenomen.


Jammer dat het niet de oplossing is. Ik durf het zo ook niet meer te zeggen wat het kan zijn. Er komt hier nog een moderator langs, duurt wel wat langer i.v.m. drukte (gemiddeld een week). Misschien heeft deze nog een gouden tip. 


Welkom op het forum Lieke! Ik zie dat @ChrisWissink je al een aantal goede tips heeft gegeven, dankjewel Chris! 😄

Deze zenders moeten thuis via de wifi gewoon te kijken zijn, dus ik ben ook benieuwd waar dit door komt. Wat als je het op een ander apparaat test? Bijvoorbeeld een andere smartphone, een tablet of een laptop via https://tv.kpn.com/? Krijg je dan dezelfde melding in beeld, of gaat het dan wel goed? Mocht het dan wel goed gaan, heb je het apparaat dat je in eerste instantie wilde gebruiken dan al eens opnieuw opgestart? Ik ben benieuwd of het hiermee lukt! 


Ha Sanne,

Dank voor je reactie!

Ik heb 't net getest op mijn mobiel (met de app) en op mijn laptop (via het web) en ze geven allebei hetzelfde resultaat als mijn tablet: bbc1 en 2 en brt en canvas geven de mededeling dat ze alleen thuis te bekijken zijn...


Helder, bedankt voor het testen! Ik wilde het een en ander uitsluiten en zag in mijn systeem dat moderator @Nadia al voor je bezig was in dit topic. 🙂 Zij zal dit verder met je oppakken, zo doen we ook geen dubbel werk. Ik zal dit topic sluiten! 


Reageer