Skip to main content
Beantwoord

Ik betaal voor een tweede ontvanger die niet werkt

• May 28, 2022
  • 2 reacties
  • 7 keer bekeken

Hallo ik betaal al een tijdje voor een tweede tv ontvanger alleen heeft deze het nooit gedaan en ik zal een nieuwe opgestuurd krijgen maar niet gekregen een andere abonnement gekregen en nu betaal ik 4.99 voor een tv ontvanger die het niet doet

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ik betaal al een tijdje voor een tweede tv ontvanger alleen heeft deze het nooit gedaan en ik zal een nieuwe opgestuurd krijgen maar niet gekregen een andere abonnement gekregen en nu betaal ik 4.99 voor een tv ontvanger die het niet doet

Hallo @Beekkie , het voordeel is wel dat je nu het opnamepakket gratis hebt.

Even bellen met 0800 0402.

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • May 28, 2022

Hallo @Beekkie , het voordeel is wel dat je nu het opnamepakket gratis hebt.

Even bellen met 0800 0402.

Succes.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @Beekkie, welkom! Heb je het advies van JanD ter harte genomen en telefonisch contact met ons opgenomen? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.Â