Skip to main content

Ik ben nu in bezit van een 4k tv ontvanger, kam mijn Arris vip 2955 om ruilen voor een Arris  Vip 5202 4k ontvanger. 

Met vriendelijke groet Peter. 

Hallo @Adapt0651 ,

Nee, KPN ruilt alleen jouw ontvanger om als jouw oude ontvanger defect is. 

 


Ik ben nu in bezit van een 4k tv ontvanger, kam mijn Arris vip 2955 om ruilen voor een Arris  Vip 5202 4k ontvanger. 

Met vriendelijke groet Peter. 

Hallo @Adapt0651 , je zult dan in MijnKPN je abo aan moeten passen en de 4K-optie aanvinken, dan krijg je een andere decoder.

Succes.

 


Ik ben nu in bezit van een 4k tv ontvanger, kam mijn Arris vip 2955 om ruilen voor een Arris  Vip 5202 4k ontvanger. 

Met vriendelijke groet Peter. 

 

@Adapt0651

Ik begrijp nu dat je geen 4k TV ontvanger hebt, maar alleen een 4k TV. 

Tsjaa, dan wordt het antwoord anders. 

Je krijgt alleen een 4K ontvanger van KPN als je ook het 4K pakket afneemt. 

Hiervoor moet je overstappen op KPN Hussel als je nog geen KPN Hussel hebt. Binnen KPN Hussel heb je de mogelijkheid om voor 2,50 per maand het aanvullende 4K-pakket af toenemen. Je ontvangst dan drie 4K-zenders. 

4k zenders

Geniet van deze 4K-zenders. LoveNature laat je dichterbij de natuur komen met documentaires en wildlife series. Zo scherp heb je de natuur nog nooit ervaren! Je kunt LoveNature bekijken op kanaal 693. Ben je meer fan van extreme sporten? Dan is Insight wat voor jou, adrenaline boost gegarandeerd. Insight is te zien op kanaal 692. De muziekzender Xite kun je ook bekijken op kanaal 691 in 4K-kwaliteit. Met de tv-ontvanger 5202 kun je de beschikbare content van Amazon Prime Video ook in 4K kwaliteit bekijken.

 

Je kunt overstappen op KPN Hussel via Mijn KPN. Lukt het niet via Mijn KPN? Bel dan met 0800-0402. 

 

Toelichting KPN Hussel : 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


Ik wil graag 4K tv hebben bij KPN en wil daarvoor best een 4k  pakket bestellen voor die € 2.50 per mnd meer maar hoe doe ik dat, ik ben best bekend met internet en werk al met netwerken vanaf dat ze beschikbaar waren op de universiteit maar het eenvoudige omruilen van de TV units via de KPN site is mij nog niet on-line gelukt. Misschien omdat ik een oud xs4all-klant ben maar de vraag blijft:

 

Hoe doe ik dat ???

Die HUSSEL-toestand in het bericht hierboven is mij ook volkomen vreemd.


Het is het geld niet waard. Er zijn maar twee zenders die in 4k uitzenden en dat zijn zenders waar u waarschijnlijk vrijwel nooit naar kijkt.


Zonde van het geld, in NL zijn nog geen reguliere uitzendingen in 4K en de 5202 wordt niet meer geleverd @RuudSint 


Hoe doe ik dat ???

Bellen naar XS4ALL en vragen of er een 4K optie is voor uw abonnement. 

Als die optie er niet is, dan is er maar 1 manier: uw abonnement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. 


Maar dat laatste betekent automatisch TV+. Die ontvanger levert wel 4k, maar is iets heel anders dan de 5202. Voor die laatste is het aanvinken van de 4k-optie de enige weg, áls jouw abo dat ondersteunt.