Skip to main content

Ik ben doof en kan dus niet bellen. 

Poging tot communicatie via fb chat is een drama. Ook dit duurt al echt uuuren en blijkbaar heb ik ineens een beperking. Ik ben doof en niet achterlijk. Ex-ict er. 

Alles gedaan wat maar kan via de website inclusief kabels vervangen en nog geen tv. 

Vermoedelijk toch de ontvanger stuk. Dit is al eerder gebeurt.

Zwart beeld en geen commerciële zenders. Wel npo en wel internet. 

 

Ik ben al bezig sinds 7 uur smorgens ,  18 september. Blijkbaar was er snachts een storing maar doven mensen slapen ook snachts. 

 

Ik ben best overstuur omdat ik behandeld wordt als een idioot. 

 

Sterker nog. Ik heb op de glasvezel afd gewerkt van de kpn als td. 

Klacht indienen via email kan niet. Blijkbaar alleen via hier. 

Wanneer wordt ik correct en snel geholpen? 

Misschien te makkelijk gedacht van mij maar kan er niet iemand anders voor je bellen? 


Zou ik daar zelf niet aan gedacht hebben??? 

Moeten ze wel in de buurt zijn. En buiten dat... men moet gewoon de chat in1x netjes afronden. En niet 24 uur bezig zijn ermee

 

Je kan blijkbaar alleen via hier een klacht indienen volgens de website


Dag @Diana0000 welk type ontvanger heb je? Geeft ie geen foutcode aan? U kunt indien gewenst gebruik maken van Kpnteletolk. (Klik op groene tekst)


Oh dat is een goeie tip. Bedankt! Die sla ik op! Dat had veel frustratie gescheeld! 

 

Blijkbaar kan het nu allemaal ineens wel. Krijg een nieuw kastje zag ik net in de SMS 

 

De persoon in de chat maakt het alleen maar erger... waue


Fijn dat er nu wat gebeurt.  Laat even weten hoe het afloopt. 


Dank je doe ik. Dat zal hopelijk morgen worden. 


@Diana0000 En je bent natuurlijk absoluut geen idioot vervelend dat ze je dat gevoel gegeven hebben.

Ik werk niet bij KPN zit alleen op dit forum als ondersteuner maar als ik dit zo lees van je Diana begrijp ik heel goed je frustraties en schrik ik ervan dat men dat doet op deze manier.

Ik hoop dat je snel en goed geholpen wordt nu.

Hou ons op de hoogte.

vriendelijke groeten


He he, net eindelijk nieuwe tv ontvanger opgehaald. Dat was ook een dingetje KPN had mijn naam en adres eraf getrokken van de verzendlabel. Doos was ook gewoon open, geen tape niets. Ja, nu ga ik op alles letten.  Dus dat duurde even en niet goed voor mijn bloedruk 😁

Hij doet het. 


Nu eens kijken of ik voor die 3 lange dagen en vooral voor het onbeschofte gedrag, een tegemoetkoming kan krijgen en dan niet door d.m.v. van 2 hele slechte en oude films. 
Maar ja, dan moet ik bellen. 
Eens kijken of ik een adres kan vinden. waar een brief heen kan. 

Want het respectloze gedrag dat vind ik serieus, een issue. 

Ik heb zelf bij de KPN glasvezel TD gewerkt ( lang geleden, afd bestaat niet meer) en ben zelf manager geweest van een Call Center afdeling. Als ik mij zo had gedragen… staande voet naar huis…  Of ze nemen het niet meer zo nauw tegenwoordig.  Dit krijgt zeker een flinke staart. 

In ieder geval hier bedankt voor het aanhoren. 

 


SERIEUS!
Stuur met alle plezier ook via de gewone post. 
 

 


He he, net eindelijk nieuwe tv ontvanger opgehaald. Dat was ook een dingetje KPN had mijn naam en adres eraf getrokken van de verzendlabel. Doos was ook gewoon open, geen tape niets. Ja, nu ga ik op alles letten.  Dus dat duurde even en niet goed voor mijn bloedruk 😁

Hij doet het. 


Nu eens kijken of ik voor die 3 lange dagen en vooral voor het onbeschofte gedrag, een tegemoetkoming kan krijgen en dan niet door d.m.v. van 2 hele slechte en oude films. 
Maar ja, dan moet ik bellen. 
Eens kijken of ik een adres kan vinden. waar een brief heen kan. 

Want het respectloze gedrag dat vind ik serieus, een issue. 

Ik heb zelf bij de KPN glasvezel TD gewerkt ( lang geleden, afd bestaat niet meer) en ben zelf manager geweest van een Call Center afdeling. Als ik mij zo had gedragen… staande voet naar huis…  Of ze nemen het niet meer zo nauw tegenwoordig.  Dit krijgt zeker een flinke staart. 

In ieder geval hier bedankt voor het aanhoren. 

 

Fijn dat het opgelost is Diana.

mvg