Skip to main content

Hi, is hier al een oplossing voor bekend, ik heb al een paar dagen hetzelfde probleem alleen video beeld (signaal) bij Ned1-2-3   Als ik RTL 4,5,6  TLC of anderz zenders als MTV kies dan laten die allemaal wel de zender/status balk onderin het beeld zien maar het werkelijke videosignaal komt niet mee het beeld blijft helemaal zwart. Ik heb al 2 dagen gebeld met 2 veschillende(?) afdelingen (kennelijk ook backbone ) maar niemand kan het oplossen, nu moet ik dan maar naar de Itv app kijken maar dat beeld is heel schokkend/verspringend beeld (best irritant om naar te kijken en dat probleem had ik niet met het arris kastje).

 

*Admin* Eigen topic voor je vraag aangemaakt. Afgesplitst van dit topic. 

Hoi @RvdVe, welkom bij ons op het forum. Dat je alleen die 3 zenders kunt zien is typisch inderdaad, de rest hoort natuurlijk ook te werken! Er wordt al wel aan gewerkt begrijp ik uit je bericht, maar nog zonder succes dus. Het kijken met de iTV Online app werkt ook niet optimaal, maar wel beter dan de tv-ontvanger. Ik heb geen gegevens van je, daardoor kan ik nog niet met je meekijken en zien wat de situatie precies is. Als je jouw forumprofiel volledig invult en hieronder een seintje geeft kan ik er een blik op werpen.