Skip to main content
Beantwoord

Ik heb de gratis TV nog niet ontvangen, abonnement is 10 maanden geleden ingegaan

• August 4, 2025
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Beste KPN,

Ik hoop dat alles goed gaat met u.

Ik neem contact met u op omdat ik inmiddels bijna 10 maanden geleden een internetabonnement voor thuis bij jullie heb afgesloten, inclusief een aanbieding waarbij een televisie zou worden geleverd.

Tot op heden heb ik deze televisie echter nog steeds niet ontvangen. Ik heb hierover inmiddels twee keer contact opgenomen met jullie klantenservice, maar elke keer krijg ik te horen dat er in het systeem staat dat de televisie al geleverd is. Dit is niet het geval.

Eerlijk gezegd ben ik teleurgesteld. Ik heb juist voor KPN gekozen omdat ik dacht dat jullie een betrouwbare partij zijn. Maar ik voel me nu niet serieus genomen, en dat betreur ik.

Ik vraag u vriendelijk maar dringend om deze zaak opnieuw te onderzoeken en mij een passende oplossing te bieden. Ik heb recht op wat mij bij het afsluiten van het contract is beloofd.

Ik zie uw reactie graag zo snel mogelijk tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Nada

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Nada maamo, welkom op onze community! Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn! Het lijkt me dat er ergens iets fout gegaan is maar ik kan me ook voorstellen dat dat niet meer makkelijk te herstellen is als dat uberhaupt nog kan na 10 maanden.

Inhoudelijk kan ik je via de community niet helpen, ik begrijp dat je mijn telefonische collega's al gesproken had op 0800-0402, maar ik denk dat zij je hier toch het beste mee kunnen helpen eventueel door een klacht te registreren.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 7, 2025

Hoi ​@Nada maamo, welkom op onze community! Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn! Het lijkt me dat er ergens iets fout gegaan is maar ik kan me ook voorstellen dat dat niet meer makkelijk te herstellen is als dat uberhaupt nog kan na 10 maanden.

Inhoudelijk kan ik je via de community niet helpen, ik begrijp dat je mijn telefonische collega's al gesproken had op 0800-0402, maar ik denk dat zij je hier toch het beste mee kunnen helpen eventueel door een klacht te registreren.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 12, 2025

Hoe kan ik een klacht indienen over dit probleem?

Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ik zo’n probleem bij jullie zou tegenkomen, zeker niet aangezien dit de eerste keer is dat ik bij jullie een abonnement neem. Jullie collega met wie ik meerdere keren heb gesproken had eigenlijk een oplossing voor mijn probleem moeten vinden, in plaats van te zeggen dat jullie de televisie hebben verstuurd en dat het verder niet jullie verantwoordelijkheid is, en dat ik zelf maar moet uitzoeken waar het gebleven is. Misschien zeg ik mijn abonnement op zodra de termijn voorbij is, want ik ben helemaal niet tevreden over wat er is gebeurd.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 13, 2025

Hoi ​@Nada maamo 
Hier kun je het klachtenformulier  invullen.