Skip to main content
Beantwoord

Ik heb de super wifi aangesloten nu stort de 2e tv

• September 30, 2020
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik heb de super wifi aangesloten nu stort de 2e tv beeld plak en blijf stilstaan ook het geluid het is aangesloten via draadloze verbindingset kan dit komen door het super wifi set ?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (oorspronkelijke topic)

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Verolm, welkom. 

Sinds het aansluiten dus een storende tv. Deze is aangesloten met draadloze adapters. Deze zit op het modem? Heb je deze al eens losgehaald en dus de ontvanger rechtstreeks op het modem? Of de STB op de superwifi? Stoort het dan nog? Of een ander stopcontact in de buurt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 30, 2020

Ik heb de super wifi aangesloten nu stort de 2e tv beeld plak en blijf stilstaan ook het geluid het is aangesloten via draadloze verbindingset kan dit komen door het super wifi set ?

Moet je testen. Koppel het maar eens even los en even later weer aan. 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 1, 2020

Eigen topic, dat is beter 👍

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 6, 2020

Hoi @Verolm, welkom. 

Sinds het aansluiten dus een storende tv. Deze is aangesloten met draadloze adapters. Deze zit op het modem? Heb je deze al eens losgehaald en dus de ontvanger rechtstreeks op het modem? Of de STB op de superwifi? Stoort het dan nog? Of een ander stopcontact in de buurt?