Skip to main content

Ik heb net een abonnement afgenomen bij kpn, tv en internet. Alleen daarin is iets fout gegaan, ik wil namelijk viaplay om formule 1 te kijken, maar nu heb ik dit helemaal niet in mijn pakket. Maar in plaats daarvan 6 maanden korting en dat heb ik echt niet gekozen, wat nu?

Beste @Gmgb Gendt,

Dat is erg vervelend, ik heb een KPN moderator een berichtje gestuurd. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze dit in het systeem nakijken wat er staat en eventueel veranderen als dat lukt.


Ik heb net een abonnement afgenomen bij kpn, tv en internet. Alleen daarin is iets fout gegaan, ik wil namelijk viaplay om formule 1 te kijken, maar nu heb ik dit helemaal niet in mijn pakket. Maar in plaats daarvan 6 maanden korting en dat heb ik echt niet gekozen, wat nu?

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic


Beste @Gmgb 

Je hebt er al een topic over aangemaakt, het heeft geen zin om er nog 1 aan te maken:

En ik heb daar ook al gereageerd.

 

Admin: meeverplaatst


Ja maar nu heb ik een nieuwe aangemaakt met mijn klantnummer waar jij om vroeg, dat lukte namelijk niet met de eerste

 

Admin: meeverplaatst


Ja maar nu heb ik een nieuwe aangemaakt met mijn klantnummer waar jij om vroeg, dat lukte namelijk niet met de eerste

Oké, vandaar! Een KPN moderator zal dan jou tweede topic toevoegen bij de andere die je had aangemaakt. Dan blijft het overzichtelijk. :wink:

 

Admin: meeverplaatst


Dank je

 

Admin: meeverplaatst


Hi @Gmgb! Welkom bij ons! :blush:

Jammer dat je bestelling niet klopt, goed dat je het opgemerkt hebt! 

Het beste en snelste is om contact op te nemen met onze klantenservice om de bestelling te annuleren en opnieuw aan te vragen, met het gewenste welkomstcadeau. Onze klantenservice is als volgt bereikbaar:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Nu zie ik dat je dit intussen al gedaan hebt: is alles nu naar wens? Als ik nog iets voor je kan betekenen, lees ik het graag!