Skip to main content

Wij hebben 3 tv ontvangers. We kregen een nieuwe tv erbij, dus een extra tv ontvanger ( de vierde) bijbesteld en ontvangen. Ik krijg nu telkens mail en al een retourdoos met de opmerking dat ik twee tv ontvangers moet retourneren. Ik heb al contact gehad met een medewerker hierover van kpn, maar ik had niet het idee dat hij het helemaal begreep. Hij zou hierover een opmerking plaatsen bij ons klantnummer, maar ik blijf email herinneringen ontvangen. Mijn vraag is wat er nu moet gebeuren?

 

Hoi, Mike.

De boel is een beetje in de war denk ik.

Een kpn moderator kan dit gewoon recht trekken. Heb je daarvoor je forum profiel al ingevuld? Dan kan de moderator direct aan de gang als je topic aan de beurt is. 

https://forum.kpn.com/settings/profile

Wist je dat tv kijken ook kan via de app. Die kost geen 5 euro per maand. HD, geen HDglas. 

De app is aanwezig in een Samsung en LG en ook in een televisie met Android-TV. 

Het kan ook met een losse streaming box / stick. ( Apple TV niet ondersteund; wel Android-TV en GoogleTV. )


Goedemiddag @MikeB1973 en welkom hier op ons forum!

Irritant dat je die herinneringen blijft ontvangen dus goed dat je hier ook via deze weg melding van maakt. Zoals @PeterG al aangeeft, lijkt het erop dat de boel een beetje in de war is maar gelukkig kunnen wij dat rechttrekken. Ik heb onze logistieke afdeling net uitgelegd wat de situatie is met daarbij het verzoek of zij er voor kunnen zorgen dat je deze herinneringen niet langer zult ontvangen. Ik wacht nog even op terugkoppeling maar je mag er van uitgaan dat het hiermee is geregeld! En excuses voor het ongemak ook.


Bedankt voor de terugkoppeling


Bedankt voor de terugkoppeling

Alvast graag gedaan en voor nu mag je deze herinneringen gewoon negeren hoor!Â