Skip to main content

Wanneer ontvang ik mijn bestelde ontvanger?

Besteld op 25 juli.

Je kan het beste even je forum profiel invullen zodat een moderator je bestelling kan controleren.


Hoi @Jjkuipers, welkom op ons forum!

Meestal moet je die met een werkdag of twee wel binnen hebben. Dit kan in principe tot 5 werkdagen duren. Heb je m inmiddels al binnen? Heb je ook een bevestiging van de wijziging gehad?


Hoi Thomas,

Ik heb middels een mail de bevestiging van mijn wijziging gekregen. 

Heb nog steeds niets ontvangen!.

Groet Johan 


Ah, als je de bevestiging gehad hebt is de order in ieder geval wel ontvangen. Ik kijk graag even mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Thomas, 

Profiel ingevuld. 


Bedankt voor je gegevens @Jjkuipers, ik heb meteen even meegekeken!
Ik zie dat de bestelling ging om een 2e ontvanger ging maar ik zie dat er op dit moment ook twee TV ontvangers aangesloten zijn en signaal ontvangen.
Kan ik hieruit opmaken dat de ontvangers inmiddels binnen zijn en alles werkt?


Hoi Thomas,

 

We hebben nu 2 werkende ontvangers.

Willen graag een 3e ontvanger. 

Uw bestelling op 25 juli 2022 heeft bestelnummer******

Groet Johan 

Admin: privégegevens verborgen


Ah duidelijk, ik had niet helemaal goed gekeken geloof ik want nu ik de stappen doorloop om de derde te bestellen zie ik dat hij al wel besteld is. Ik heb mijn collega's van de logistieke afdeling aangestuurd hiervoor. Als ik daar reactie van heb laat ik het je meteen weten. Als zij hem op de post doen krijg je daar ook direct een bevestiging van.


Hoi Thomas, 

 

Allereerst bedankt voor het laten verzenden van onze 3e interactieve ontvanger. 

Krijg nu wel het verzoek om de oude retour te sturen. 

Dit is niet van toepassing omdat we nu 3 ontvangers gaan gebruiken. Kan je nog iets voor me betekenen?

Groet Johan 


Dat is niet handig inderdaad. Ik ga er nog even achteraan!


Ik heb inmiddels reactie van mijn collega's. De oude hoef je niet terug te sturen!


Thanx voor je hulp!

Groet JohanÂ