Skip to main content

Ik zou een retourdoos ontvangen voor het apparaatje van de digitale tv. Ik ontving, letterlijk,  een kruiwagen vol enveloppen met snoertjes, afstandsbedieningen, en een enorme stapel retourdozen. Wat moet ik hiermee?

Hoi Ingrid,

Zit hier geen brief bij inbegrepen? Zoals ik het hoor lijkt het erop dat u veel KPN apparatuur heeft dat ze graag retour willen hebben. Misschien oud modem en tv ontvangers?

Vul in ieder geval uw informatie op u profiel in zodat een moderator u snel kan helpen.
Ook kunt u uw vraag stellen via 0800-0402 (klantenservice)


Ik heb 1apparaatje dat retour moet.

Ik heb allemaal losse envelopjes ontvangen, allemaal met eigen adressticker. Geen brieven erbij. Hier is gewoon iets fout gegaan..

Wij hebben het abonnement opgezegd omdat mijn schoonmoeder, van wie het abonnement is, verhuisd is naar een verpleeghuis. Via de service van post nl wordt de post nu doorgestuurd naar mijn adres. Daarom zit ik nu met een berg spullen waar ik niet om gevraagd heb (kan er wel om lachen hoor).

 


Beste @Ingrid korbee,

😂 Sorry dat ik lach, ik zie het helemaal voor me! Zou je alsjeblieft een foto willen plaatsen? 😂 Dit is wel echt hilarisch! 🙈😝

P.S. zet jou privégegevens niet op het forum neer! 😉 Want iedereen kan dit lezen! 🙂


Om je privégegevens te verwijderen klik je rechtsonder bij jou bericht op 3 balletjes:

Klik dan op “Bewerk.”


Ik zie dat je je privégegevens verwijderd hebt, goed zo! 👍🏼🙂


Hoe kan ik KPN bereiken zonder een half uur aan de telefoon te moeten hangen?


Hoe kan ik KPN bereiken zonder een half uur aan de telefoon te moeten hangen?

 

Hoi @Ingrid korbee 
's Morgens direct om 8 uur bellen is de snelste manier
gratis nummer 0800 0402
's middags is het het drukst

 


Hallo @Ingrid korbee, hier is duidelijk iets niet goed gegaan. Er is gebleken dat meer klanten hier last van hebben gehad en zijn overspoeld met spullen. Gebleken is dat er iets mis was met het bonnenprint systeem bij onze logistieke partner. 
Gelukkig zat het benodigde artikel er wel bij. Al de andere spullen mag je ook wel weer retour sturen.