Skip to main content

Ik kijk interactive tv boven via eendraadloos verbindingsset.Heb net een mieuwe verbindingsset geplaatst,maar heb steeds een sneeuw beeld, en kan met de afstandsbediening nietsveranderen. kunt u mij helpen.

Ook geeft het beel Zwak signaal aan.


TV kijken via een draadloze verbindingset is vragen in veel gevallen om problemen. Aan u tekst te lezen heeft het in het verleden wel gewerkt? Wat gebeurd er als u het tv kastje direct aansluit op de experiabox? Dan ligt het bij goed signaal niet aan het tv kastje.


Heeft jaren goed gewerkt. bedankt voor het antwoord.


Bij sneeuw via HDMI dan is de communicatie tussen beide apparaten verstoord. Ik heb dit ook met een tv'tje en een hele oude kabeldecoder. Dan kan je 2 dingen doen: de HDMI kabel even eruit bij één v.d. apparaten of de decoder even geheel uitschakelen met de schakelaar op de achterkant.


Heb dat allemaal al gedaan, werkt niet.


Mogelijk defecte HDMI poort. Van de TV of de ontvanger. Al komt het laatste heel zelden voor.

Kan je een ander HDMI apparaat op de HDMI van je TV proberen? (bv een laptop, die heeft HDMI OUT).

Of kan je de ontvanger op een andere tv proberen.


Jeroen/ Peter. ik ben er uit, Het was de ontvanger die stuk was.Bedankt voor jullie adviezen. Gr Rinus.