Skip to main content

Ik heb een 2de modem 1 maand geleden teruggestuurd naar kpn.nog steeds op de factuur niet verrekend

Bedoelt u niet een tv ontvanger in plaats van een modem?


Ik heb een 2de modem 1 maand geleden teruggestuurd naar kpn.nog steeds op de factuur niet verrekend

Hallo @Dwwinke, 

Het spijt mij, maar het is wat onduidelijk wat je schrijft. Modems zoals KPN Router/modems noemt, worden door KPN altijd in bruikleen (iets van tijdelijk gebruik in lening hebben) dus kostenloos ter beschikking gesteld. 

Daardoor is er bij retournering niets te verekenen, dus verklaar u a.u.b. nader?


Hallo @Dwwinke 

Een modem daar heb je er maar één van. Bedoel je niet een tv-ontvanger?

Als je dus een tv-ontvanger hebt teruggestuurd, heb je dan wel je abonnement aangepast? Dat moet je eerst doen, anders blijf je er huur voor betalen. Na afmelding ontvang je vanzelf een retourdoos. 


Ja klopt een 2e tv ontvanger heb ik teruggestuurd


Hoi @Dwwinke , maar heb je die tv-ontvanger wel eerst afgemeld in MijnKPN via de link die ik hierboven ook al aangaf? Anders blijven de kosten dus doorlopen. 


Hartelijk dank, nu afgemeld.

 

Met vr gr

Din winkelhuijzen


OK @Dwwinke , dan moeten de kosten nu stoppen. Misschien ontvang je nu nog een retourdoos en daarna herinneringen. Meld je dan weer hier, dan zal een KPN medewerker dit alsnog doorgeven aan de logistieke afdeling. Bewaar wel het verzendbewijs, wat je van PostNL hebt gekregen.


Hartelijk dank, nu afgemeld.

 

Met vr gr

Din winkelhuijzen

 

Je hebt hem dus zonder retourbon retour gezonden?

 

Vul je gegevens zo compleet mogelijk van je profiel in dit forum in.

Dan kan een moderater (KPN medewerker) het voor je nakijken.