Skip to main content

Volgens het overzicht van mijn producten (extra opties) betaal ik voor een extra TV-ontvanger. Ik heb echter maar één TV-ontvanger. Hoe kan dit?

Hey, dat is vreemd. Goed dat je dit aankaart, @mpburgers. Heb je wellicht in het verleden wel een extra tv-ontvanger gehad? Wil je ook je forumprofiel invullen? Dan kan ik hier een kijkje nemen.


Bedankt voor je reactie, Erik. Ik heb mijn forumprofiel ingevuld. Heb je hier voldoende aan?


Ja, dank je, @mpburgers. Het is gekomen omdat je eerst Alles-in-1 Standaard had. En daar zitten twee ontvangers inbegrepen. Ook als je een daarvan niet gebruikt en waarschijnlijk op een bepaald moment ook al hebt teruggestuurd. Is op dat moment verder ook niet heel relevant omdat het voor de prijs van je abonnement niet uitmaakt of je er 1 of 2 in gebruik hebt omdat ze beide gratis zijn. Alleen, nu ben je in april overgegaan op een Husselabonnement. Het systeem gaat ervan uit dat je zoveel mogelijk je oude onderdelen wilt behouden dus zal ook dan de tweede ontvanger aanvinken. Deze tweede ontvanger staat ook op de bevestiging die je destijds hebt gekregen. 

De vraag is dan even of je deze wijziging zelf hebt gedaan via de MijnKPN of dat dit via de klantenservice is gebeurd. In beide gevallen ligt de eindverantwoordelijkheid om de bevestiging te controleren bij jezelf. Maar, als dit via de klantenservice is gedaan, dan had de collega met jou de opties moeten bespreken, inclusief aantal tv ontvangers. In dat geval hoor ik het graag om desbetreffende collega van feedback te kunnen voorzien.

 

Voor nu, je kunt via de MijnKPN de extra tv ontvanger zelf verwijderen. Als dat niet lukt, geef het aan, dan verwijder ik hem hier voor je. 


Beste Erik, hoe e.e.a. destijds is verlopen weet ik niet meer. Feit is wel dat ik beschik over één ontvanger, betaal voor 2 ontvangers en (nu) graag beschik over een tweede ontvanger. Is het mogelijk dat deze alsnog wordt toegestuurd?


Excuses voor mijn late reactie, @mpburgers. Ik was een paar dagen vrij en het lijkt erop dat dit topic er even tussendoor is geglipt. Inmiddels heb ik navraag gedaan of we los een installatiepakket kunnen versturen. Helaas is dat niet het geval :( 

Het is wel mogelijk om alsnog een tweede ontvanger te krijgen. Maar dat zal dan moeten door de huidige administratieve tweede ontvanger eerst te verwijderen via de MijnKPN (of ik kan dat hier voor je doen). En vervolgens weer een tweede ontvanger toe te voegen. Je krijgt dan een installatiepakket thuisgestuurd. 

Verder heb ik, als coulance, een creditering ingelegd voor drie maanden de kosten van deze tweede ontvanger. Dit zal op je komende factuur in mindering worden gebracht.


Hartelijk dank voor de reactie! Erg fijn dat het zo kan. Ik heb geprobeerd om de tweede ontvanger te verwijderen via MijnKPN en weer toe te voegen, maar dat is mij niet gelukt. Kun jij dit voor me doen?


Ik heb zojuist de 2e ontvanger verwijderd, @mpburgers. Je krijgt hier een bevestiging van. Op die bevestiging zie je dan staan dat het opnemen pakket nu betaald is. Dat komt omdat die alleen gratis is als je minimaal 2 ontvangers hebt. Deze wijziging is ook gelijk voltooid. Ik geef, voor de zekerheid, het systeem even een uurtje of twee de tijd voor volledige verwerking. Daarna voeg ik de tweede ontvanger weer toe (waardoor opnemen weer gratis wordt). Daar krijg je dan ook weer een bevestiging van. De nieuwe ontvanger wordt dan binnen enkele dagen geleverd.


En de ontvanger heb ik weer toegevoegd, je krijgt hem zo snel mogelijk thuisgestuurd :)


Super bedankt!