Skip to main content

luister ik heb een vraag . ik moed dingen terug sturen . de tv ontvanger . 

maar op de nieuwe zit geen geluid . 

heb er al tich x achteraan geweest .

een medewerker technische dienst zij licht aan de sofware .

na dat ik de brief had ontvangen . 

heb ik meteen gebeld . 

immers had de man mij vertelt . zo lang jullie daar geen geluid op hebben . 

moed je zeker het oude niet terug sturen . 

ik ben 2 jaar lang met jullie bezig geweest . dat mijn internet niet boven de 20 uit kwam .

en nu ga je vertellen ondanks mijn geduld . 

en het vorige maand overstappen . dat ik gedwongen word om maar geen tv te kunnen kijken .

ik heb 2 jaar telkens mogen horen het is dit het is dat . 

maar werkelijk is het best wel een drama . als je wel blijft bellen . 

ik telkens weg word gezet . mm is normaal . 

of stap maar over ,

ik vraag mij af voor een telecom bedrijf of er wel juist word gepraat 

en alles wel netjes word doorgegeven 

Hi @Petro van Ravesteijn! Niet handig als je geen geluid hebt, dus laten we ons daarop focussen. 

Je hebt dus de nieuwe TV+ ontvanger begrijp ik? Heb je nergens geluid, of alleen bij bepaalde apps (zoals Netflix en Youtube) bijvoorbeeld? In dat laatste geval is het bekend. Zie hiervoor ook de bekende problemen lijst die we op hebben gesteld: 

Mocht het ook met live TV kijken spelen, heb je dan ook geluidsapparatuur aangesloten op de ontvanger? Wat heb je al geprobeerd om het op te lossen? Ik hoor het graag! 


weet je nog steeds geen geluid  op het nieuwe kastje . eerst even andere tv gepakt . niet . en nee zit niets tussen . mijn andere boxen gaan via de tv . maar al sluit ik enkel de tv aan heb ik niets .dus gebruik ik de oude . die wel geluid heeft ..ik kan bellen wat ik wil . maar telkens hebben ze er niets van begrepen . a staat niet op de antwoorden kaart . dus maar doorschakelen naar een monteur . en die geeft aan een software probleem .dus ieder van de kpn . ik heb zeker 2 jaar onder de 25 mb gezeten waar ik voor elk geval 40 betaalde . en nu dit . na dat ik over was gegaan naar dat geen buitengebied . en nu zit ik niet op 100 .maar als het mee zit op 54 mb ..dus weet iemand zeker dat hun info wel net zo juist is als wat ze zeggen 


Is er een monteur langs geweest van KPN @Petro van Ravesteijn en die heeft het niet op kunnen lossen? Heb je de geluidsinstellingen van de tv-ontvanger al eens doorgenomen? Wat als je daar verschillende instellingen probeert, heb je dan wel geluid? 


nee niemand langs geweest . tv licht het niet aan . ook de instellingen niet .

heb deze week 3 x het kastje weer helemaal van voor kunnen instellen .

ik had eerst iemand van hun aan de telefoon . 

maar na zoeken . en telkens iets anders zien . 

en ik zelf meer dingen moest doen . 

was ik er wel weer klaar mee . 

dus heb ik later in de avond .

3 maal aan het opnieuw instaleren geweest . 

2 x even de pincet in het gaatje 

eerste maal had ik niets 

bij de 3 de x tv en die ontvanger aanzetten ja hoor werkte het weer .

 

ik mag hopen dat ieder wel kan begrijpen dat ook deze forum niet en platform is . 

om problemen op te gaan lossen . 

ik lees namelijk een boel dat ik wel weet .

 

ik kreeg uitleg hoe mijn internet snelheid  werkte . en de loopsnelheid 

die k toe had afgesloten . 

ik zij dus ik neem en betaal voor dat 

maar krijg de helft . 

zij vonden dat logische 

ik mm ik zie dat op mijn contract van toen staan .

 

enkel de standaard regels die zij zelf zien zijn bindend .

en loopt het anders  .

dan kun je nog steeds kijken bij de veel gestelde vragen 


Ik vind het lastig om uit je bericht op te maken wat er precies speelt, maar als ik het samenvat dan is het: 

  • De TV-ontvanger werkt nu na een derde reset
  • Je noemt dat je lang betaald hebt voor een snelheid die je niet ontving

Wat de snelheid betreft, de contracten die wij aan bieden zijn tot een aantal Mbit/s. Stel, je hebt een abonnement voor 100 Mbit/s, maar er is 80 Mbit/s haalbaar op je adres, dan betaal je dus voor het abonnement tot 100 Mbit/s, want ook betekent dat je 80 Mbit/s kunt halen. Dit staat ook in onze voorwaarden. Dat is dus niet iets waar je teveel voor betaalt. Je haalt immers het meeste uit je lijn met het abonnement dat er mogelijk is op jouw adres. 

Daarnaast gaat het hier dan ook om een bekabelde internetverbinding. Wifi is erg storingsgevoelig, dus als die snelheid achterblijft kun je de Wifi Manager nog doorlopen om te kijken of die er verbetering in kan krijgen. 🙂