Skip to main content

Goedemiddag,

 

Op mijn factuur staat nog altijd de kosten voor 2 TV ontvangers. Echter hebben we gewoon de KPN App op de televisie. Daar kijken we altijd mee. Kan ik mijn TV abonnement behouden, de kastjes inleveren en 15 euro minder per maand betalen?

 

Extra tv-ontvanger € 5,00
Interactieve TV met 1 tv-ontvanger € 10,00

Hallo @Laurens Hoosbeek nee dat werkt  niet zo, je hebt minimaal één volwaardig tv-abo nodig om van de optionele apps en andere tv-voorzieningen gebruik te kunnen maken.

Je kunt wèl de 2e decoder opzeggen, maar dan raak je het gratis opnemen-pakket kwijt.

Als je een Hussel-pakket hebt, kun je je pakket binnen MijnKPN aanpassen, anders morgen na 8 uur even bellen met 0800 0402 afdeling opzeggingen.

 


Nee, dat kan niet. Als u beide ontvangers terug stuurt werkt de app ook niet meer. Als u 1 ontvanger terug stuurt, dan heeft u geen opnemen meer (als u dat nu wel heeft).


Je kunt wel 1 ontvanger terugsturen en vervolgens je abo uitbreiden met het opnemen pakket. Dat maakt qua kosten niet uit. 


Nee, dat kan niet. Als u beide ontvangers terug stuurt werkt de app ook niet meer. Als u 1 ontvanger terug stuurt, dan heeft u geen opnemen meer (als u dat nu wel heeft).

Oke, allereerst bedankt voor je snelle antwoord. 

 

Opnemen doe ik nooit dus dat kan ik wel missen. Toch best vreemd dat je altijd een kastje nodig hebt ook al is hij niet eens aangesloten… 😂 hij staat gewoon bij ons in de kast zonder aansluiting. Weet je hoe je dat ene kastje opzegt? 


Dat doe je in MijnKPN. Zet daarin het aantal ontvangers op 1.

Of je belt met 0800-0402.

Overigens is de beeldkwaliteit van de ontvanger beter dan via de app. En met de op handen zijnde introductie van HD+ wordt dat verschil alleen maar groter. 


Als u een ouder abonnement heeft kan het mogelijk niet. Oudere abonnementen zijn vaste pakketten. In sommige abonnementen zitten 2 tv-ontvanger. U kunt er dan niet 1 terugsturen.


Weet je hoe je dat ene kastje opzegt? 

Hallo @Laurens Hoosbeek zie mijn reactie aan het begin van dit topic.