Skip to main content

Ik heb geen vraag maar een klacht: de iTV app werkt niet meer op de iPad, ook niet na herhaaldelijk verwijderen en opnieuw downloaden en aan uit zetten van de iPad

Beste @TonH4Bier 

Welke iPad heb je? En welke iPadOS versie staat er op?


Ik heb een iPad Air met iOS 12.4.8. Inmiddels werkt de iTV app weer gewoon normaal. Ik ben zeker een uur bezig geweest en kreeg voortdurend meldingen dat de app tijdelijk niet bereikbaar was of opnames niet geopend konden worden. Zal wel een storing zijn geweest.


Nu werkt zowel de iTV app als de interactieve TV niet meer. Reset van de TV ontvanger leidt tot de melding bij 95 % herstel dat er geen actieve zenders in de lijst zitten en vervolgens gebeurt er niets meer. De ITV app reageert helemaal niet meer. 

 

Ligt het misschien aan de update die jullie hebben doorgevoerd voor de interactieve TV dat nu niets meer normaal functioneert? 

 

 


Ik heb een iPad Air met iOS 12.4.8. Inmiddels werkt de iTV app weer gewoon normaal. Ik ben zeker een uur bezig geweest en kreeg voortdurend meldingen dat de app tijdelijk niet bereikbaar was of opnames niet geopend konden worden. Zal wel een storing zijn geweest.

Dan heb je een oude versie iPad, want de software is al iPadOS 14.1. Kan het soms zijn dat je iPad eventueel te oud is? 


Het klopt dat er gisteren een gigantische storing was. Probeer een simpele herstart en check of je normale tv ontvanger van KPN weer functioneert zoals gewend.


Beste Jeroen,

 

Fijn dat er een duidelijke oorzaak is. Na drie keer herstarten deed de TV-ontvanger het weer. Misschien een tip: meld op voorpagina van de website wanneer er storingen zijn en niet pas na tig keer scrollen en doorlopen van allerlei storingsmenu’s. 


Hey @TonH4Bier, welkom op het KPN forum. Ik ben bang dat je, en sommige anderen, de laatste tijd te maken hebben gehad met storingen. Sorry daarvoor. De KPN iTV app geschikt voor toestellen met iOS 10 of hoger, dus jouw iPad moet het prima doen :D

Ik hoop dat je nu weer een tijdje onbezorgd tv kunt kijken op je tv, tablet en andere apparaten. Mocht je nog een vraag hebben, dan weet je ons te vinden! 


Sinds kort heb ik zwart scherm of stilstaand beeld op de iPad of iPhone bij gebruik van de kpn iTV app

zowel iPad als iPhone hebben de laatste versie iOS 

opniew opstarten en app vernieuwen helpt niet


Door herstarten kpnbox is het probleem opgelost 


De remedie van veel problemen: een herstart 😉 Bedankt voor het delen JvD694!