Ik heb thuis twee kastjes van KPN waarvan de afstandsbedieningen niet meer juist werken. Ook niet na opnieuw instellen. Ook heb ik twee digitenne aansluitingen op onze boot en daarvan doet 1 afstandsbediening het niet meer goed. Nu heb ik via mijn KPN een afstandsbediening aangevraagd, heel fijn, maar bij de tweede die ik wilde aanvragen krijg ik een melding dat er al 1 onderweg is. Dus ik kan niet meerdere afstandsbedieningen bestellen. Ik wil 2 afstandsbedieningen voor thuis en 1 voor digitenne.
Je kunt inderdaad maar één afstandsbediening tegelijk bestellen. Dus als je wacht totdat er meerdere stuk zijn dan krijg je dit inderdaad.
Bestel er dus één. Pas als die binnen is kun je de volgende bestellen. Dus met 3 afstandsbedieningen 3 x de procedure. Het is wat het is. Drie kan dus wel, maar niet tegelijk.
Afstandsbedieningen zijn ook te koop via de Webshop. Dan kun je er wel meerdere tegelijk bestellen. Dat loopt niet via je abonnement.
Welkom op de KPN community
Je kunt wel tegelijkertijd voor KPN TV en Digitenne een nieuwe afstandsbediening aanvragen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.