Skip to main content

Hoi,

 

Op 14 december heb ik KPN Internet & TV besteld, met ingangsdatum 14 januari.

Die dag heb ik een mail gekregen met mijn “bestelling” (contract e.d.).

Daarnaast heb ik nog een mail (en sms) gehad met mijn pincode voor Interactieve TV.


In die laatste mail staat:

Om uw Interactieve TV te installeren en online iTV te kijken, hebt u een pincode en iTV abonnementsnummer nodig. In deze e-mail staat uw pincode. Uw abonnementsnummer hebt u in een andere e-mail gekregen. Kijk nu alvast online Interactieve TV met onze iTV app.

 

Persoonlijke gegevens voor Interactieve TV
Pincode: ****
Abonnementsnummer: krijgt u in een andere e-mail (onderwerp: "Informatie over uw bestelling")

 

Die “andere” mail met het abonnementsnummer heb ik tot op heden echter niet gekregen.

Is dat gebruikelijk? (aangezien in de mail staat dat ik hem al gekregen zou hebben)

 

Hoor graag van jullie. :)

Zit die niet in de spam map?


Zeker niet. Die heb ik als eerste gecheckt. ;)


Hoi @Jan Lucas. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog geen abonnementsnummer hebt ontvangen. Wil je jouw naam, postcode en huisnummer achterlaten in het KPN Forum profiel, dan kan ik voor je uitzoeken of ik jouw abonnementsnummer kan achterhalen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten? Ik hoor graag van je!


Top, heb de gegevens aangevuld in mijn profiel.

Mocht er nog meer nuttige info in die mail staan die ik niet gehad heb .. dan hoor ik dat ook graag. 🤣


Inmiddels contact gehad met de klantenservice:

Het abonnementsnummer is nog niet “toegekend/afgegeven”, dus daarop moet ik nog even wachten.

Beetje rare volgorde van mails versturen dus...

Mijn klantnummer was wel bekend, dus kan mijn bestelling nu volgen. Dat is ook wel handig. :)


Wat goed dat je inmiddels al een antwoord hebt op jou vraag. Ik hoop dat je zo snel mogelijk gebruik kan maken van onze diensten. :blush:


Ik kan nu zien dat de monteur 14 januari voor de deur staat. Dus 2 weken geduld nog. ;)


Goede avond hier precies het zelfde probleem! 

Mailtje jammer maar heelaas ook niet gehad.

 

 


Dat mailtje volgt waarschijnlijk pas als het abonnement “aangemaakt” is in het systeem.. week voor de aansluitdatum o.i.d… (duim duim)


We gaan het meemaken! (Duim Duim inderdaad)