Skip to main content
Beantwoord

Ik heb mijn telefonie abonnement gewijzigd en krijg nu ineens nieuwe TV ontvangers

• August 24, 2026
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement gewijzigd van Vast bellen Altijd naar alleen vast bellen. Had al internet en tv van KPN. Nu ontvang ik een nieuwe mediabox met toebehoren waarom is dit?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@GMKr en welkom bij de KPN Community. Ik kan me voorstellen dat je hier vraagtekens bij hebt als je alleen telefonie gewijzigd hebt. 

Als je een wijziging in je abonnement doet staat er op de bevestiging wat er precies aangepast is. Staat hier alleen telefonie op? Of is er ook iets aan de TV diensten veranderd?
Mocht je het niet zeker weten, stuur hier dan een screenshot van de bevestiging die je hebt ontvangen. Poets eventuele privégegevens hierbij wel weg. Dan kijk ik mee! 

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 27, 2026

Hi ​@GMKr en welkom bij de KPN Community. Ik kan me voorstellen dat je hier vraagtekens bij hebt als je alleen telefonie gewijzigd hebt. 

Als je een wijziging in je abonnement doet staat er op de bevestiging wat er precies aangepast is. Staat hier alleen telefonie op? Of is er ook iets aan de TV diensten veranderd?
Mocht je het niet zeker weten, stuur hier dan een screenshot van de bevestiging die je hebt ontvangen. Poets eventuele privĂ©gegevens hierbij wel weg. Dan kijk ik mee!Â