Skip to main content

Ik heb een nieuw contract bij KPN, KPN tv+.

Maar nu ben ik mijn opnames kwijt. Kan ik die nog op een of andere manier weer krijgen?

M.v.g.

Richard

Nee de opnames staat bij kpn in de cloud.dus als u de nieuwe decoder aan sluit kan u gewoon u opnames weer terug zien 

 


Ok, bedankt. Ik heb vandaag nieuwe apparatuur gehad. Dus dat ga ik vanavond testen!

 


Maar nu ben ik mijn opnames kwijt.

Dit klinkt alsof u al geconstateerd heeft dat u ze kwijt bent. Klopt dat?

Als u nu een ander abonnementsnummer heeft gekregen, dan bent u de opnames kwijt.


Ja, ik heb een ander abonnementsnummer gekregen. Daar heb ik niet omgevraagd…..

 


Ja, ik heb een ander abonnementsnummer gekregen. Daar heb ik niet omgevraagd…..

Dan zijn dus de opnames weg.

Had u nog een jaarcontract? Heeft u dat open laten breken en heeft u toen opnieuw afgesloten om de tv+ ontvangers te krijgen?

Want normaal gesproken houd men gewoon hetzelfde abonnementnummer. Bij u is dus iets vreemds aan de hand. Een bijzondere situatie zeg maar.


Zie bovenstaande afbeelding van de bevestiging. Wat mij betreft ging het ook om een contractverlenging…. Dan verwacht je geen nieuw abonnement…...


Bijzonder. Misschien weet een KPN medewerker hier op het forum hoe dat komt.


Ja, klopt. Even afwachten totdat een KPN medewerker heeft gereageerd!……..


Om Nick te quoten dat is inderdaad bijzonder @rewagenaar en bijzonder vervelend natuurlijk, mijn excuses daarvoor. Ik moet alleen eerlijk zijn: zodra dit is omgezet en er een nieuw abonnementsnummer actief is dan zie ik geen opties om dit weer terug te zetten en om de opnames te herstellen vrees ik. 


@Remco_  Maar dan is de vraag natuurlijk wel hoe dit heeft kunnen gebeuren. Waar is het misgegaan?

Ik denk het onderzoeken waard. Gewoon om te voorkomen dat dit vaker gebeurt. 

Ik mag hopen dat iemand binnen de organisatie van kpn dit oppakt.


@Remco_ , ja wel jammer! We hadden aardig wat series opgenomen…. Als het technisch niet is te voorkomen, dan zou je op een of andere manier de films moeten kunnen bewaren in de cloud, zodat je na een nieuw abonnement toch nog je opnames kan terug zien…..

Als ik tijdelijk (3 maanden) ook zou kunnen inloggen op mijn oude abonnementsnummer dan zou ik de films nog kunnen bekijken… Als er een mogelijkheid is om ze te bewaren in de cloud, dan ben ik met een week klaar. Is dit een mogelijkheid?  

@Katana321 , bedankt voor je reactie! Het lijkt me inderdaad verstandig dat KPN kijkt hoe ze dit kunnen voorkomen. Een oplossing is geen nieuw abonnementsnummer toekennen bij contractverlenging! Ik denk dat het daar fout is gegaan bij mij….


Ik kan dit nu niet meer terugdraaien en herstellen @rewagenaar. Ik vermoed dat het mis is gegaan bij het aanmaken van het contract. Dat die onderwater is aangemerkt als nieuw omdat er een korting is toegepast en dat de noemer verlengen dan wat ongelukkig is gekozen. 


@Remco_ , jammer, niets meer aan te doen. Bedankt voor je reacties…. Hopelijk wordt dit probleem in de toekomst voorkomen….

 


@rewagenaar Dat hoop ik ook en ik begrijp echt dat je hiervan baalt. Dank dat je de tijd hebt genomen om het te delen en post in de toekomst gerust nog even een berichtje als we iets voor je kunnen betekenen.