Skip to main content

Hallo,

Op 08-07-2022 kreeg ik een mail van KPN of ik mee wilde doen met een 2de test voor een nieuwe TV ontvanger, ik heb hier positief op gereageerd, en alle aanvullende vragen beantwoord, ik zou zo spoedig mogelijk hierover bericht krijgen, maar tot op heden geen reactie.

 

Hoop op een goed bericht

 

Het is nog geen 1 augustus.

Als je 0800 0402 belt kom je als het goed is automatisch bij de juiste afdeling terecht voor vragen.

Op dit forum is ook een besloten deel voor de testers. Daar kom je pas bij als je mee mag doen.

 

Openbaar word er in ieder geval niet over gesproken, en zal je hier geen antwoord krijgen. Immers geheim. Je dient de mails in de gaten te houden met de bijbehorende contact gegevens.

 


Ha @Tarzey, welkom! Het klopt helemaal wat Dennis zegt: nog even geduld! Mocht je na 1 augustus nog geen reactie hebben gekregen, kan je altijd even contact opnemen. Ik ga er vanuit dat je gewoon een berichtje zult ontvangen 🙂


Geachte service 

 

ook ik had me hiervoor aangemeld 

dus afwachten nog?

 

 


Yes, de bevestigingen zijn de deur nog niet uit @KlaasD!


Waar kan ik precies mijn vragen kwijt over de test van het kastje?

Ik kan nergens een aparte groep ofzo  vinden hiervoor. 
Groetjes Maike 


Waar kan ik precies mijn vragen kwijt over de test van het kastje?

Als het goed is dan heb jij een mail gehad met de contactgegevens.


Waar kan ik precies mijn vragen kwijt over de test van het kastje?

Ik kan nergens een aparte groep ofzo  vinden hiervoor. 
Groetjes Maike 

 @Maikevb : even 'teruglezen' (er van uitgaande dat je geen testdeelnemer bent):

'Op dit forum is ook een besloten deel voor de testers. Daar kom je pas bij als je mee mag doen'.

Voorafgaand aan en gedurende de test is hierover niets te vinden in dit openbare forum. 


Op dit forum is ook een besloten deel voor de testers. Daar kom je pas bij als je mee mag doen'.

Het besloten deel is alleen voor testers uit de 1e testgroep, deelnemers uit de 2e testgroep hebben andere communicatielijnen gekregen. Daarover is een mail aan de deelnemers uit de 2e testgroep gestuurd.


Goedemorgen 

 

idd ook voor groep 2 testen van de kpn geen uitnodiging gekregen. Ik eens een ieder Succes met het testen

 Gr Klaas


Op dit forum is ook een besloten deel voor de testers. Daar kom je pas bij als je mee mag doen'.

Het besloten deel is alleen voor testers uit de 1e testgroep, deelnemers uit de 2e testgroep hebben andere communicatielijnen gekregen. Daarover is een mail aan de deelnemers uit de 2e testgroep gestuurd.

@wjb, Deze details wist ik niet, het was een aanname op basis van het geen ik op dit forum las. Ben geen tester, dus kan ik na implementatie de wijziging(en) pas beoordelen.


Ik heb volgens mij, geen mail gehad over de details van de tweede testgroep op het forum. 
Ik zal nog eens mijn mails doorspitten. 
 

iedereen bedankt voor de reacties!!


Op dit forum is ook een besloten deel voor de testers. Daar kom je pas bij als je mee mag doen'.

Het besloten deel is alleen voor testers uit de 1e testgroep, deelnemers uit de 2e testgroep hebben andere communicatielijnen gekregen. Daarover is een mail aan de deelnemers uit de 2e testgroep gestuurd.

Ik heb geen mail hierover gehad! 

 


Hoi @Maikevb, wat gek dat je geen mail hebt gekregen! Ik stuur je een privébericht met meer informatie.