Skip to main content

Nou zie ik op jullie site nieuwe tv ontvanger en afstandsbediening terwijl ik al paar jaar klant ben bij telfort en jullie nu kpn zijn waarom de klanten niet gewoon jullie kastje krijgen die al jaren met die oude kastje zit die ik 100x uit en aan moet zetten. Afstandsbedieningen zijn ook niet helemaal geweldig. Heb nog 2 hele oude van telfort dus ik zou graag ook kostenvrij jullie kastje willen als klant 

Hallo @Desi B 

 

Ook bestaande van origine KPN klanten (met dezelfde apparatuur als bij Telfort) krijgen geen nieuwe TV+ ontvanger, die worden alleen geleverd bij een nieuw abonnement of als je jouw huidige abonnement omzet naar de huidige abonnementsvorm, je zit er dan wel minimaal een jaar aan vast.
Kosteloos zal het waarschijnlijk niet zijn, dat is afhankelijk van wat je nu hebt, het kan ook duurder of misschien wel goedkoper zijn.

Omdat je nog een oud Telfort abonnement hebt kan je deze waarschijnlijk niet via MijnKPN omzetten naar de nieuwe abonnementsvorm maar het kan sowieso via de klantenservice op 0800-0402.

Hier een prijsoverzicht van de nieuwe abonnementsvorm en de opties:

 

Als je huidige TV ontvangers niet meer goed werken helpt het vaak om ze een frisse start te geven, als ze defect zijn worden ze wel omgeruild maar dan krijg je nog steeds niet die nieuwe TV+ ontvanger.
Wat is precies het probleem met je huidige TV ontvanger(s) en welke heb je?

Je kan hier ook controleren of je ze sowieso niet om mag ruilen omdat ze te oud zijn: https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006.1

 

Als de afstandsbedieningen niet meer goed werken kan je gratis nieuwe aanvragen via deze link:
https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm

 


Ja ik had al een beetje opgezocht en zag al staan dat je dus je abonnement moet veranderen wil je in aanmerking komen voor dat nieuwe kastje van jullie, en dat zou mij bijna 20 euro in de maand meer kosten, dus dat gaan we dus niet doen!! Denk dat het wel tijd word voor een nieuwe afstandsbediening dus bedankt voor de link, die zal ik dus ook gebruiken 

 

 


Hier* kan je kijken of jouw apparatuur omgewisseld kan worden

Zal  niet van om de nieuwste die je nu bij een nieuw of vernieuwing van je abonnement krijgt dan maar mocht de jouwe echt verouderd zijn kan dat hier wel duidelijk worden.

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006.1 

 

*Admin: Woord aangepast i.v.m. huisregels


Dit gaat om een 4k tv ontvanger... nogmaals daar heb je een ander abonnement voor nodig. Dat abonnement is mij 20 euro duurder in de maand....!!! Dus ik heb niks aan je link, is namelijk de zelfde die al eerder gedeeld is.

En misschien handig dat je eerst kijkt wat je typt voor je per ongeluk iemand **** noemd 🙃

 

Admin: Woord aangepast i.v.m. huisregels

 


U heeft nog een abonnement uit de tijd dat 4K nog niet bestond bij KPN. Met dat abonnement zult u nooit een 4K ontvanger krijgen.

Wilt u een 4K ontvanger? Dan zult u het abonnement aan moeten passen naar een nieuw abonnement. Dan gaat u net zoveel betalen als alle andere klanten die een 4K ontvanger hebben. Lijkt me ook wel zo logisch en eerlijk toch?


Dit gaat om een 4k tv ontvanger... nogmaals daar heb je een ander abonnement voor nodig. Dat abonnement is mij 20 euro duurder in de maand....!!! Dus ik heb niks aan je link, is namelijk de zelfde die al eerder gedeeld is.

 

€ 20,-- duurder is wel heel erg veel?

Wat betaal je nu per maand en wat heb je daarvoor?

 

Ik denk dat de meeste mensen met het nieuwe abonnement KPN tv+ minder per maand gaan betalen.

Ik zelf ga € 0,50 per maand bij 200/200 en 2 decoders DIW7022 meer per maand betalen.

Maar als ik naar 100/100 ga (ruim voldoende) ga ik € 7,-- per maand minder betalen (en ook dan heb ik 5 x KPN veilig). 

 

P.S.

“jullie”

Zoals je al gemerkt hebt, helpen vooral klanten elkaar op een forum.😉


Nick83 

Dat ik een oud kastje heb voor dat er de 4k uitkwam was al duidelijk. Logische ook want die is net uit 🙈 Dat je dan je abonnement moet veranderen ook, want dat heb ik er al neergezet omdat ik de info al zelf had opgezocht na dat ik hier mijn vraag stelde

Als mijn kastje verouderd is en niet goed werkt dan ruil ik m om voor een ander nieuw kastje van kpn dus geen 4k waar je een ander abonnement voor moet nemen!!!!!!! En als ik wel een 4k wil is me ook logische dat ik net zoveel betaal als andere klanten he..staat ook nergens dat dat NIET logische is toch...!!! 


@Desi B Een 4K kastje voegt nauwelijks meer toe…

Er zijn maar een paar zenders die 4K ondersteuning hebben en je moet dus ook een tv hebben die 4 k aankan.


Ook kpn klanten zonder 4 k abonnement hebben dus geen 4 k kastjes 

En als een probleem hebben met het bestaande kastje wordt dat vervangen voor een dezelfde kastje en niet een 4K kastje.

Willen ze toch een 4K kastje moeten ze ook hun abonnement upgraden.

 

Het is dus niet omdat jij een oud Telfort abonnement heb je minder krijgt.

 

 


Joop2011

Ja mijn abonnement is echt al oud, en die loopt dus gewoon door. Betaal per maand 56,50

Heb geen opnemen, ik kijk ook bijna geen normale zenders dan ID en CI en daar kan ik alles terug spoelen en kijken dus ook niet nodig! 2 kastjes slaapkamer woonkamer. Als ik toen een andere abonnement zou nemen was ik mijn favoriete zender ID kwijt dus vandaar dat ik nog steeds oude abonnement heb..

Met een 4k betaal je zo'n 70 euro of iets meer. 

Toen ik bij telfort zat had ik al zo'n oud kastje die stoorde als er een trein voorbij kwam 🤣 dus klacht ingediend en die zeiden je hebt nog een heel oud kastje dus vervang m voor onze vernieuwde kastje die zij al een tijdje hadden. Alleen ik nog niet!!! En nu heb ik er ook 1 die al 6 jaar oud is. En niet eens van kpn maar telfort dus ik dacht hey word t niet tijd voor een nieuwe 😁 

Maar 15 tot 20 euro meer is t voor mij niet waard, heb wel een nieuwe afstandsbediening nodig denk dat dit oude kastje nog wel even hier blijft staan 


@Desi B Een 4K kastje voegt nauwelijks meer toe…

Er zijn maar een paar zenders die 4K ondersteuning hebben en je moet dus ook een tv hebben die 4 k aankan.


Ook kpn klanten zonder 4 k abonnement hebben dus geen 4 k kastjes 

En als een probleem hebben met het bestaande kastje wordt dat vervangen voor een dezelfde kastje en niet een 4K kastje.

Willen ze toch een 4K kastje moeten ze ook hun abonnement upgraden.

 

Het is dus niet omdat jij een oud Telfort abonnement heb je minder krijgt.

 

 

Klopt dat was mij de vorige berichten al duidelijk dat ik een ander abonnement moet hebben voor dat kastje 4k 


@Desi B Een 4K kastje voegt nauwelijks meer toe…

Er zijn maar een paar zenders die 4K ondersteuning hebben en je moet dus ook een tv hebben die 4 k aankan.


Ook kpn klanten zonder 4 k abonnement hebben dus geen 4 k kastjes 

 

 

@Roos79

Alle nieuwe klanten krijgen sinds 2 jaar de Arris 5202 (tot eind januari 2023)

Vanaf eind januari 2023 krijgen nieuwe klanten en klanten die overstappen naar de nieuwe abonnementsvorm KPN tv+ de DIW7022

Beide kunnen 4 k verwerken en ontvangen.

Dus er zijn momenteel heel veel KPN klanten met een 4K decoder zonder 4K abonnement.😉

En inderdaad, er zijn momenteel maar 2 4K zenders.

Alle andere zenders zijn 100% hetzelfde als op de 2K (HD) decoders. 😉

 

En @Desi B 

Zoals je in mijn rekenvoorbeeld kunt zien, betaal je met het nieuwe abonnement KPN tv+ met 1 decoder (DIW7022) € 55,-- per maand.

Dus minder dan je nu betaald.

En de DIW7022 is dus ook een 4K kastje en tevens een mediaplayer. 

 


@joop2011 Dat weet ik, maar een klant kan en mag een bestaand abonnement vernieuwen en en krijgen ze ook nieuwe kastjes.

En het is aan de klant of dat voor hem of haar voordeliger is.

 

Verder als je niks wijzigt dan krijg je niet zomaar wat nieuws tenzij er wat kapot gaat en dan nog zal het vervangen worden voor wat je had of voor wat voorradig is.

 

@Desi B Maar dan heb jij al helemaal niks aan een 4K kastje?

Want als die andere zenders hebben geen 4K beeld

 


@Desi B Een 4K kastje voegt nauwelijks meer toe…

Er zijn maar een paar zenders die 4K ondersteuning hebben en je moet dus ook een tv hebben die 4 k aankan.


Ook kpn klanten zonder 4 k abonnement hebben dus geen 4 k kastjes 

 

 

@Roos79

Alle nieuwe klanten krijgen sinds 2 jaar de Arris 5202 (tot eind januari 2023)

Vanaf eind januari 2023 krijgen nieuwe klanten en klanten die overstappen naar de nieuwe abonnementsvorm KPN tv+ de DIW7022

Beide kunnen 4 k verwerken en ontvangen.

Dus er zijn momenteel heel veel KPN klanten met een 4K decoder zonder 4K abonnement.😉

En inderdaad, er zijn momenteel maar 2 4K zenders.

Alle andere zenders zijn 100% hetzelfde als op de 2K (HD) decoders. 😉

 

En @Desi B 

Zoals je in mijn rekenvoorbeeld kunt zien, betaal je met het nieuwe abonnement KPN tv+ met 1 decoder (DIW7022) € 55,-- per maand.

Dus minder dan je nu betaald.

En de DIW7022 is dus ook een 4K kastje en tevens een mediaplayer. 

 

55 euro in de maand daar komt kpn medewerker niet op uit!!

 

Medewerker kwam uit op 71 euro per maand. Heb namelijk 2 kastjes nodig!!! Kijk even naar de andere vragen daar staat t ook tussen. 

En aangezien dat nog steeds mijn abonnement goedkoper is met 2 kastjes hou ik deze 


@joop2011 Dat weet ik, maar een klant kan en mag een bestaand abonnement vernieuwen en en krijgen ze ook nieuwe kastjes.

En het is aan de klant of dat voor hem of haar voordeliger is.

 

Verder als je niks wijzigt dan krijg je niet zomaar wat nieuws tenzij er wat kapot gaat en dan nog zal het vervangen worden voor wat je had of voor wat voorradig is.

 

@Desi B Maar dan heb jij al helemaal niks aan een 4K kastje?

Want als die andere zenders hebben geen 4K beeld

 

Zou best kunnen. Ik zou het niet weten hoe die 4k werkt, weet in ieder geval dat ik van abonnement moet veranderen en dan duurder uit kom dus het heeft voor mij zowiezo geen zin!! 


@Desi B 

 

Ik heb berekend met het nieuwe KPN tv+ abonnement.

Dan is het met 2 decoders € 60,-- per maand met maximaal 100 / 100 internet.

Alleen internet en 2 KPN tv decoders DIV7022


Bij een nieuw (kpn) abonnement heb je wel deze zenders erbij die bij Telfort niet in het basispakket zaten/zitten (TFT). Telfort niet zomaar wat goedkoper dan kpn natuurlijk. 

21 Investigation Discovery 

32 History 

38 InPlus

49 Arte 

62 Euronews 

63 Al Jazeera (EN)

92 France 2

93 RTV-7 (Surinaams)

96 Rai Uno (Italiaans)

129 Utsav Bharat 

140 TRT (Turkse zender)

651 Erotiek boetiek 


@Desi B

 

Ik heb berekend met het nieuwe KPN tv+ abonnement.

Dan is het met 2 decoders € 60,-- per maand met maximaal 100 / 100 internet.

Alleen internet en 2 KPN tv decoders DIV7022

En dan krijgt u er nog opnemen bij ook.


Gek dat andere op een totaal ander bedrag komen dan dat iemand zegt die daar werkt..!! 71,50 

 

Betaal nu 56 euro dus nogmaals veel duurder kwijt in de maand..

 


Bij een nieuw (kpn) abonnement heb je wel deze zenders erbij die bij Telfort niet in het basispakket zaten/zitten (TFT). Telfort niet zomaar wat goedkoper dan kpn natuurlijk. 

21 Investigation Discovery 

32 History 

38 InPlus

49 Arte 

62 Euronews 

63 Al Jazeera (EN)

92 France 2

93 RTV-7 (Surinaams)

96 Rai Uno (Italiaans)

129 Utsav Bharat 

140 TRT (Turkse zender)

651 Erotiek boetiek 

 

Ik heb 2 zenders die ik NIET wil missen. ID en CI

 

Die zitten inderdaad niet meer in basispakked maar ik heb die dus nog wel. Verander ik t dan ben ik deze zenders kwijt of alleen ID en die andere niet!!! 


Gek dat andere op een totaal ander bedrag komen dan dat iemand zegt die daar werkt..!! 71,50 

 

Betaal nu 56 euro dus nogmaals veel duurder kwijt in de maand..

 

Waar komt dit plaatje vandaan? De eerste zin klopt niet. Het abonnement wat daar staat genoemd is een oud abonnement. Dat abonnement kan nu niet meer afgesloten worden. Uw huidige abonnement aanpassen naar dit abonnement kan helemaal niet.

Er zit overigens Spotify ter waarde van € 9,99 in dit abonnement. En telefonie. Daarom is dat abonnement zo duur.


Ik heb 2 zenders die ik NIET wil missen. ID en CI, Die zitten inderdaad niet meer in basispakked maar ik heb die dus nog wel.

Hmm, dan lees je niet goed. Zitten beiden in het basispakket.

Zenderoverzicht basispakket:

1 npo 1 BG/T DD5.1
2 npo 2 BG/T DD5.1
3 npo 3 / Zapp BG/T DD5.1
4 rtl 4 BG/T* DD5.1
5 rtl 5 BG/T* DD5.1
6 sbs 6 BG/T* DD5.1
7 rtl 7 BG/T* DD5.1
8 net 5 BG/T* DD5.1
9 veronica (04:00-18:00: disney-XD) BG/T* DD5.1
10 rtl 8 BG/T* DD5.1
11 rtl Z BG/T* DD5.1

12 Comedy central BG/T*
13 Paramount Network BG/T* (website Paramount)
14 ESPN BG/T
(o.a. voetbal eredivisie (m en v), Keuken Kampioen divisie;
deze in basispakket. Het hele ESPN pakket van 4 zenders is apart af te
nemen)
15 Discovery BG/T DD5.1
16 FOX
17 TLC BG/T
18 
National Geographic ch.
19 SBS 9 BG/T* DD5.1
20 MTV BG

21 ID, Investigation Discovery BG DD5.1
22 Xite
23 Dreamworks (NBC Universal)
24 24Kitchen BG
25 BBC First BG/T (Ned. ondertiteld) DD5.1
 (website)
(Begin gemist, terugkijken en opnames kijken BBC First alleen via ontvanger)
26 BBC One DD5.1/2,0 (sinds 14 februari 2023 weer met regionale vensters)
27 BBC Two DD5.1/2.0
28 Disney Channel

29 Eén (België)
30 Canvas (België)
31 Ketnet (België) Dagelijks van 6:00 tot 20:00 u.
32 History Channel 
33 Nickelodeon
34 Love Nature

35 Eurosport 1
(36 zie pluspakket)

38 InPlus 
39 Njam!
40 BBC World News
41 Beleef KPN en STUDIO 100
 (=kinderprogramma’s)
42 Zender van de maand (zie boven aan de pagina; opnemen niet mogelijk)
44 Crime + Investigation BG

…DUITS (deze zenders zijn alleen via de ontvanger beschikbaar)
45 ARD (TT 150) BG
46 ZDF (TT 777) BG
47 RTL Deutschland
48 WDR BG (TT 150)
49 ARTE (TT 150 D / TT 160 Fr

…KINDER
58 Nickelodeon Ukraine
33 nickelodeon
60 Cartoon Network BG

3 NPO Zapp
9 Disney XD (van 04:00 tot 18:00 uur)
23 Dreamworks
30 Ketnet junior (overdag)
31 Ketnet

…NIEUWS
40 BBC World News
61 CNN
62 Euronews
63 Aljazeera (Engels) 
Via app:
France24, The Wall Street Journal, Euronews, Aljazeera.

83 NPO Politiek & Nieuws

…BUITENLAND EXTRA
92 France 2
 
93 RTV-7 (Surinaams) 
96 Rai 1  (It. subs 777)
101 BBC One London versie (SD) Nu in HD via kanaal 26 !
129 Utsav Bharat 
140 TRT Türk 

…MUZIEK
22 Xite
538 TV 538

…Met GESPROKEN ONDERTITEL SERVICE
191 NPO 1 GOS BG (4 Mb/s; Hoge kwaliteit SD)
192 NPO 2 GOS BG (4 Mb/s)
193 NPO 3 GOS BG (4 Mb/s)

 

…REGIONAAL (inclusief de Amsterdamse lokale zender)

Van onderstaande zenders krijgt u alleen uw eigen regio en de aanliggende. Klik hier om te zien welke regionale zenders u ontvangt.
501 TV noord HD (prov. Groningen)
502 Omrop fryslân HD (per 1 juli 2018 weer landelijk)
503 Drenthe HD
504 tv Oost HD (Overijssel)
505 Flevoland HD
506 Gelderland HD
507 Brabant HD
508 L1 tv HD (Limburg)
509 TV Noord-holland HD
510 AT5 HD (Amsterdams lokaal; landelijk beschikbaar)
511 rtv Utrecht HD
512 tv West HD
513 Rijnmond HD
514 Zeeland HD

…EROTIEK
651 Erotiek boutiek HD 
652 Pure Babes HD

bron: breedbeeldweetjes.wordpress.com .

 

Met het nieuwe abonnement heb je dus deze zenders + 100 Mb/s internet voor € 55 ! (zonder vast telefoonnummer). Dat is dus ietsje minder dan je nu betaalt (€ 56).🙂

Waar komt die 71,50 vandaan? Heb je nog extra pakketten die je wilt houden als bijvoorbeeld opnemen ( dat kost met één ontvanger € 4,99 extra, v.a. 2 ontvangers gratis)


Ik heb 2 zenders die ik NIET wil missen. ID en CI

Welke zender nummers zijn dat? En heeft u een mobiel abonnement van KPN? 


Ik heb 2 zenders die ik NIET wil missen. ID en CI

Welke zender nummers zijn dat?

Respectievelijk 21 en 44, @Nick83 . Beide basispakket. (zie ook de uitklap die ik hierboven heb gezet, zenders basispakket)


Gek dat andere op een totaal ander bedrag komen dan dat iemand zegt die daar werkt..!! 71,50 

 

Betaal nu 56 euro dus nogmaals veel duurder kwijt in de maand..

 

Waar komt dit plaatje vandaan? De eerste zin klopt niet. Het abonnement wat daar staat genoemd is een oud abonnement. Dat abonnement kan nu niet meer afgesloten worden. Uw huidige abonnement aanpassen naar dit abonnement kan helemaal niet.

Er zit overigens Spotify ter waarde van € 9,99 in dit abonnement. En telefonie. Daarom is dat abonnement zo duur.

Ja ik ben gaan zoeken naar antwoorden over die 4k abonnement en toen kwam ik deze tegen!! En zelf heb ik tel maar gebruik deze niet. Die zat toen ook in mijn basispakket

Ik zelf heb dus alleen internet, bellen alleen gebruik die niet en 2 kastjes. 

 


Ik heb 2 zenders die ik NIET wil missen. ID en CI, Die zitten inderdaad niet meer in basispakked maar ik heb die dus nog wel.

Hmm, dan lees je niet goed. Zitten beiden in het basispakket.

Zenderoverzicht basispakket:

1 npo 1 BG/T DD5.1
2 npo 2 BG/T DD5.1
3 npo 3 / Zapp BG/T DD5.1
4 rtl 4 BG/T* DD5.1
5 rtl 5 BG/T* DD5.1
6 sbs 6 BG/T* DD5.1
7 rtl 7 BG/T* DD5.1
8 net 5 BG/T* DD5.1
9 veronica (04:00-18:00: disney-XD) BG/T* DD5.1
10 rtl 8 BG/T* DD5.1
11 rtl Z BG/T* DD5.1

12 Comedy central BG/T*
13 Paramount Network BG/T* (website Paramount)
14 ESPN BG/T
(o.a. voetbal eredivisie (m en v), Keuken Kampioen divisie;
deze in basispakket. Het hele ESPN pakket van 4 zenders is apart af te
nemen)
15 Discovery BG/T DD5.1
16 FOX
17 TLC BG/T
18 
National Geographic ch.
19 SBS 9 BG/T* DD5.1
20 MTV BG

21 ID, Investigation Discovery BG DD5.1
22 Xite
23 Dreamworks (NBC Universal)
24 24Kitchen BG
25 BBC First BG/T (Ned. ondertiteld) DD5.1
 (website)
(Begin gemist, terugkijken en opnames kijken BBC First alleen via ontvanger)
26 BBC One DD5.1/2,0 (sinds 14 februari 2023 weer met regionale vensters)
27 BBC Two DD5.1/2.0
28 Disney Channel

29 Eén (België)
30 Canvas (België)
31 Ketnet (België) Dagelijks van 6:00 tot 20:00 u.
32 History Channel 
33 Nickelodeon
34 Love Nature

35 Eurosport 1
(36 zie pluspakket)

38 InPlus 
39 Njam!
40 BBC World News
41 Beleef KPN en STUDIO 100
 (=kinderprogramma’s)
42 Zender van de maand (zie boven aan de pagina; opnemen niet mogelijk)
44 Crime + Investigation BG

…DUITS (deze zenders zijn alleen via de ontvanger beschikbaar)
45 ARD (TT 150) BG
46 ZDF (TT 777) BG
47 RTL Deutschland
48 WDR BG (TT 150)
49 ARTE (TT 150 D / TT 160 Fr

…KINDER
58 Nickelodeon Ukraine
33 nickelodeon
60 Cartoon Network BG

3 NPO Zapp
9 Disney XD (van 04:00 tot 18:00 uur)
23 Dreamworks
30 Ketnet junior (overdag)
31 Ketnet

…NIEUWS
40 BBC World News
61 CNN
62 Euronews
63 Aljazeera (Engels) 
Via app:
France24, The Wall Street Journal, Euronews, Aljazeera.

83 NPO Politiek & Nieuws

…BUITENLAND EXTRA
92 France 2
 
93 RTV-7 (Surinaams) 
96 Rai 1  (It. subs 777)
101 BBC One London versie (SD) Nu in HD via kanaal 26 !
129 Utsav Bharat 
140 TRT Türk 

…MUZIEK
22 Xite
538 TV 538

…Met GESPROKEN ONDERTITEL SERVICE
191 NPO 1 GOS BG (4 Mb/s; Hoge kwaliteit SD)
192 NPO 2 GOS BG (4 Mb/s)
193 NPO 3 GOS BG (4 Mb/s)

 

…REGIONAAL (inclusief de Amsterdamse lokale zender)

Van onderstaande zenders krijgt u alleen uw eigen regio en de aanliggende. Klik hier om te zien welke regionale zenders u ontvangt.
501 TV noord HD (prov. Groningen)
502 Omrop fryslân HD (per 1 juli 2018 weer landelijk)
503 Drenthe HD
504 tv Oost HD (Overijssel)
505 Flevoland HD
506 Gelderland HD
507 Brabant HD
508 L1 tv HD (Limburg)
509 TV Noord-holland HD
510 AT5 HD (Amsterdams lokaal; landelijk beschikbaar)
511 rtv Utrecht HD
512 tv West HD
513 Rijnmond HD
514 Zeeland HD

…EROTIEK
651 Erotiek boutiek HD 
652 Pure Babes HD

bron: breedbeeldweetjes.wordpress.com .

 

Met het nieuwe abonnement heb je dus deze zenders + 100 Mb/s internet voor € 55 ! (zonder vast telefoonnummer). Dat is dus ietsje minder dan je nu betaalt (€ 56).🙂

Waar komt die 71,50 vandaan? Heb je nog extra pakketten die je wilt houden als bijvoorbeeld opnemen ( dat kost met één ontvanger € 4,99 extra, v.a. 2 ontvangers gratis)

ID zie ik er tussen staan maar op je eerste bericht zie ik geen CI staan en je andere bericht met alle zenders zie ik het ook niet tussen staan of ben echt zo scheel