Skip to main content
Beantwoord

Ik heb nooit een Tv box gekregen

  • 11 September 2024
  • 11 reacties
  • 68 keer bekeken

Hi zit al best lang bij kpn maar pas een nieuwe tv gehaald en gemerkt dat ik geen tv zenders heb. Daarna opzoeken hoe dat zat en heb gezien dat ik nooit een tv box gekregen heb is dat vaker zo want de oude was echt van 6 jaar geleden en nooit een nieuwe gekregen terwijl bij de abonnement staat 1 tv box?

Hallo @Ahmedz , als je geen tv-box hebt, hoe keek je voorheen dan tv?


Precies, hoe keek je hiervoor dan wel naar televisie zonder tv-box? 


Daar ben ik ook erg benieuwd naar.

Kunt u online op de laptop of pc tv kijken via http://tv.kpn.com?


Hallo @Ahmedz , als je geen tv-box hebt, hoe keek je voorheen dan tv?

Het ding is toen hadden we telfort en waren we overgestapt naar kpn maar nooit een tv box of iets gezien terwijl bij mij abonnement staat 1 tv box


Dan is me nog steeds niet duidelijk hoe je op je oude tv naar de televisie keek… ;)


Dan is me nog steeds niet duidelijk hoe je op je oude tv naar de televisie keek… ;)

Toen keek ik vooral op netflix youtube rakuten ect. Maar nu ik een nieuwe tv heb en zogenaamd zenders moest hebben was ik nieuwsgierig waarom ik geen zenders had. En het bleek te zijn dat je een tv box moet aansluiten maar die heb ik nooit van kpn gekregen


Had je bij Telfort dan geen tv @Ahmedz ?


Had je bij Telfort dan geen tv @Ahmedz ?

Hoe bedoel je?


Had je bij Telfort dan geen tv @Ahmedz ?

Hoe bedoel je?

Had je bij Telfort een tv-abonnement? Is dat abonnement ook overgegaan naar KPN toen Telfort werd overgezet?

KPN meent dat jij een tv-abonnement hebt: dat heb je meegenomen van Telfort, of je hebt het zelf afgesloten bij KPN.

Als het van Telfort is overgenomen, moet je nog apparatuur van Telfort hebben.

Als je het bij KPN hebt afgesloten, heb je van KPN een box moeten ontvangen, en als je die niet hebt ontvangen had je dat indertijd niet aangegeven? En al die tijd wel een tv-abonnement betaald?

Het is nu een beetje onduidelijk hoe je aan je tv abonnement komt en waarom je al die tijd geen box hebt gehad.


Had je bij Telfort dan geen tv @Ahmedz ?

Hoe bedoel je?

Had je bij Telfort een tv-abonnement? Is dat abonnement ook overgegaan naar KPN toen Telfort werd overgezet?

KPN meent dat jij een tv-abonnement hebt: dat heb je meegenomen van Telfort, of je hebt het zelf afgesloten bij KPN.

Als het van Telfort is overgenomen, moet je nog apparatuur van Telfort hebben.

Als je het bij KPN hebt afgesloten, heb je van KPN een box moeten ontvangen, en als je die niet hebt ontvangen had je dat indertijd niet aangegeven? En al die tijd wel een tv-abonnement betaald?

Het is nu een beetje onduidelijk hoe je aan je tv abonnement komt en waarom je at die geen box hebt gehad.

Kpn had destijds telfort overgenomen dus heb geen idee hoe de overgang gegaan is tussen de abonnementen en heb daar niet echt naar gekeken 


Ik denk dat je dan het beste even met de helpdesk kan bellen (0800-0402) en daar je situatie uitleggen.

Wel jammer dat je dan al die tijd voor tv hebt betaald zonder er gebruik van te maken.


Reageer