Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb bij het afsluiten van mijn contract met de kpn medewerker besproken dat ik geen activatie kosten hoefde te betalen. Nu zie ik op mijn laatste factuur dat deze toch berekend zijn.

Ik heb hier ook al contact over gehad met een kpn medewerker en ik zou hier over terug gebeld worden. Maar dat is tot op heden nog niet gebeurd. 

Graag zie ik het bedrag van 25euro in mindering gebracht op mijn volgende factuur

Vr. Gr.

Rob

Dag @Roberto40. Welkom hier! Bedankt voor je vraag. Als je met de collega afspreekt dat de activatiekosten niet betaald hoeven worden, want wordt dit berekend met de eerstvolgende factuur. Ze worden immers automatisch op de factuur gezet. Ik ga ervan uit dat mijn collega een notitie heeft achtergelaten en dat het met de factuur van januari goedkomt. Uiteraard controleer ik dit graag voor je. Zou je je abonnementsgegevens willen toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 
Postcode, huisnummer en de laatste 3-cijfers van het bankrekeningnummer zijn voldoende!


Hoi Lisa,

Bedankt voor je snelle reactie.

Er is idd een notitie achtergelaten. Als je dit in de gaten wilt houden, heel graag… Bedankt alvast.

Gegevens heb ik zojuist ingevuld.

Grt. Rob


Ik zag de notitie staan. Heb het meteen in orde gemaakt. Vergeet niet je mobiele abonnementen te verhuizen! Je loopt anders KPN Hussel Compleet voordelen mis omdat de mobiele abonnementen nog op het oude adres staan (volgens mijn collega). Dat is zonde!
Als je je oude postcode en huisnummer toevoegt aan 'Persoonlijke opmerkingen’ in je profiel, dan regel ik het voor je! 


Hoi Lisa,

Ik heb het oude adres toegevoegd.

Helemaal mooi als jij dit wilt doen voor mij.

Wederom bedankt voor je genomen moeite!

Gr. Rob


Tuurlijk wil ik dat doen 😉 Weet je trouwens zeker dat dat het oude adres is? 
Heb je twee 06-nummer op twee andere adressen staan, of gaat het om slechts één 06-nummer. Zou je voor de zekerheid alle 06-nummers die verhuist moeten worden kunnen toevoegen aan ‘persoonlijke opmerkingen’? Dan weet ik zeker dat het goed gaat :D


Klopt, die van mij en mijn vrouw. 
Ze staan erbij. 


Geregeld! Jullie ontvangen een paar sms'jes dat de gegevens zijn aangepast. Binnen 24 uur worden jullie automatisch (weer) KPN Compleet gemeld. Je hoeft niets te doen! 
Bij vragen, weet je me te vinden:blush: