Skip to main content

Ik heb ook sinds kort als de radio aan staat haperingen van de zender .

Zet ik de tv aan en laat de radio dan spelen over tv geen probleem .

De tv zenders hebben ongeveer 1x per week een hapering maar reset op een een of andere manier .

google home geeft soms een probleem ,bijna een nieuwe versterker gekocht maar daar ligt het niet aan .

Modem V10 reset stekker eruit kleine kastje reset  allemaal helaas.

heb nu wel een beetje spijt van die glasvezel omdat ik daarvoor ,,nooit,, problemen had . 

 

gr

U zegt zelf al dat er geen problemen zijn als u het geluid via de tv afspeelt.  Dan is er dus niets mis met het modem, de ontvanger of glasvezel.  Hoe heeft u de versterker aangesloten?


ja wel allemaal leuk weer een ding erbij ,maar ik betaal voor goed ontvangst ,en dat is het niet .

ik vind dat kpn de oplossing moet oplossen ,ik heb geen verouderde apparaten en geen goedkope audio 

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


Maar u zegt zelf dat het geluid via de tv in orde is toch?? Wat kan kpn dan nog doen? U gebruikt toch niet dit soort dingen? 

 


nee ik gebruik dit niet ,de radio is aangesloten vanuit het arris kastje 

 


een kpn monteur heeft alles zo veranderd en aangesloten .het probleem is sinds kort .

 


Hoi @Ioniqman. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat de radio steeds hapert.

Ik heb ook sinds kort als de radio aan staat haperingen van de zender .

Zet ik de tv aan en laat de radio dan spelen over tv geen probleem .

Het is lastig om op afstand te zeggen waar het precies fout gaat. Ik denk zelf dat @Joep1965 gelijk heeft en het probleem niet in jouw Experiabox, tv-ontvanger of glasvezelverbinding zit. Wat heb je precies aangesloten op jouw tv-ontvanger (soundbar, homecinemaset, versterker of iets anders) Op welke manier is jouw geluidsinstallatie aangesloten op de tv-ontvanger? Heb je de mogelijkheid om jouw geluidsinstallatie op de tv aan te sluiten?


Hoi @Ioniqman. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat de radio steeds hapert.

Ik heb ook sinds kort als de radio aan staat haperingen van de zender .

Zet ik de tv aan en laat de radio dan spelen over tv geen probleem .

Het is lastig om op afstand te zeggen waar het precies fout gaat. Ik denk zelf dat @Joep1965 gelijk heeft en het probleem niet in jouw Experiabox, tv-ontvanger of glasvezelverbinding zit. Wat heb je precies aangesloten op jouw tv-ontvanger (soundbar, homecinemaset, versterker of iets anders) Op welke manier is jouw geluidsinstallatie aangesloten op de tv-ontvanger? Heb je de mogelijkheid om jouw geluidsinstallatie op de tv aan te sluiten?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we het graag van je!