Skip to main content
Beantwoord

Ik heb Radio NL niet op mijn tv-ontvanger, andere zenders wel

• October 11, 2022
  • 7 reacties
  • 207 keer bekeken

Sharona Poorten
Deelnemer

Goeiemorgen ik had een vraagje ik heb geen radio nl op me tv sommige zenders heb ik wel maar die niet 

Beste antwoord door TijtheMan

Goedemorgen @Sharona Poorten,

Deze zou "gewoon” op kanaal 825 te vinden moeten zijn. Mogelijk staat deze (en wellicht nog andere zenders) verborgen. Deze optie is te vinden via het Menu - Instellingen - Zenders verbergen. Anders zou er ook nog ene zenderlijst aan kunnen staan welke te vinden zijn onder Menu - Instellingen - Zenderlijsten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • Antwoord
  • October 11, 2022

Goedemorgen @Sharona Poorten,

Deze zou "gewoon” op kanaal 825 te vinden moeten zijn. Mogelijk staat deze (en wellicht nog andere zenders) verborgen. Deze optie is te vinden via het Menu - Instellingen - Zenders verbergen. Anders zou er ook nog ene zenderlijst aan kunnen staan welke te vinden zijn onder Menu - Instellingen - Zenderlijsten.

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • October 11, 2022

@Sharona Poorten,

Dan staan er zo te lezen meerdere zenders verborgen (of in de zenderlijst). Heb je daar al kunnen kijken? 

Sharona Poorten
Deelnemer

@TijtheMan ik kom er niet in

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • October 11, 2022

@Sharona Poorten,

Komt er een foutmelding/foutcode in beeld? Of is de pincode niet bekend? (deze laatste is in ieder geval nodig voor de tegel met verborgen zenders).

Sharona Poorten
Deelnemer

@TijtheMan ik ken de pincode niet 

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • October 11, 2022

Dan moet deze eerst boven tafel komen 😊. Als deze niet meer terug te vinden is in de gegevens bij levering van het abonnement, dan is deze via de website te resetten:

https://www.kpn.com/service/televisie/pincode-itv.htm

Als dat gelukt is, dan zou je daarna de verborgen zenders in moeten kunnen zien. (geef het een kwartiertje na reset voor je de nieuwe code probeert)

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • October 11, 2022

@Sharona Poorten,

Is het inmiddels gelukt? (of ben ik gewoon veel te ongeduldig...)