Skip to main content
Storing is begonnen op dinsdagavond 9 maart 2019. Foutcode 403 op de ontvanger.

Via online help zowel de V10 als de tv ontvanger meerdere keren herstart.

Uiteindelijk via helpdesk op woensdag is er een monteur ingepland. Deze vrijdag geweest. Het klantdomein (alles bij mij thuis) gechecked en goed bevonden. Dus melding doorgezet naar KPN DGS (Dienst generieke storing?). Teruggebeld door back office dat de monteur z'n werk toch niet goed had gedaan. Echter kwam de zelfbewust KPN-er aan de telefoon er ook niet uit... Dus opnieuw monteur ingepland voor de zaterdag. Die is twee uur aan het zwoegen geweest. Heeft alles gedaan wat zijn collega op vrijdag ook heeft gedaan met dezelfde conclusie: in het klantdomein, dus bij mij thuis is alles ok, er is sprake van een generieke storing welke binnen de KPN systemen (het iTV platform) moet worden opgelost.



En toen werd het stil, sinds zaterdag geen bericht meer gehad over status en/of oplostijd. Helpdesk meerdere malen gebeld, maar er gebeurd niets. Ook niet met de toezegging dat ik einde dag (op maandag en dinsdag) in elk geval even gebeld wordt.



Voelt als bodemloze put en dat ik als klant van KPN helemaal niet belangrijk ben.



Wie heeft zelfde probleem en/of ervaring? Of tips hoe KPN in beweging te krijgen?
Hi v25, welkom hier. Dit lijkt mij zeker niet de juist gang van zaken. Vind je het goed als ik dit voor je nakijk? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Aangevuld
Dankjewel voor het aanvullen. Deze storing ligt inderdaad niet aan jouw locatie maar wel ergens in jouw verbinding en is dus ook geen generieke storing. Dit moet worden onderzocht door de technische dienst. Gelukkig was de melding niet gesloten, k heb het nu ook zetje gegeven. Zodra ik iets weet laat ik het je ook hier weten, ik verwacht echter dat ze naar aanleiding hiervan jou ook op de hoogte houden.


Dank je, ik wacht in spanning af.
Hallo Alex, inmiddels weer 2 weken verder. Maar nog geen iTV.



Wel telefoontje en overlevingspakketje ontvangen met Digitenne, maar dat is waardeloos. Bellen met helpdesk helpt niet meer: het ligt nu bij een externe partij (Nokia?) en er is geen oplosdatum bekend. Zou jij eens kunnen polsen of iTV nog weer in de lucht komt bij mij?
Hoi V, dit topic hier heb ik nog steeds onder mijn beheer en hou dit ook in de gaten. Wat ik zie is dat ze vorige week een update aan jou hebben gegeven, inderdaad het onderzoek bij Nokia. Dan moet je niet denken aan het telefoonmerk maar op netwerkniveau. Dat doen zij namelijk ook. Meer invloed dan dit heb ik zelf helaas ook niet, anders had ik je zo snel mogelijk weer op iTV aangesloten. Net als jij blijf ik dit ook op afstand volgen, hoe zuur ik dit ook vind. :(