Skip to main content

Ik kreeg een snellere internet aangeboden door kpn, ik had gebeld voor iets anders!

Kreeg toen zonder dat dit mij was verteld dor de medewerker, een plug en play kpn tv+ box toegestuurd, ik heb die in vertrouwen aangesloten op internet en tv,  een nieuw klein zwart kastje.

Nu blijkt na weer 3 telefoontjes met kpn dat ik zonder gevraagd te zijn ineens aangesloten ben op kpn tv 12, en het oude kastje wat ik nog in huis heb was kpn 11.

Kpn 11 is veel gebruiksvriendelijker, ik kon

 

Programmeren per zender  per dag, met de functie zet herinnering aan of uit

Tv gids kon ik ook vertikaal lezen, per zender, overzichtelijk

Ik kon zoveel zenders als ik wil verbergen, de helft van al die zenders heb ik niet nodig

Op film drukken en ik kreeg alle films van deze week op televisie, kon deze ook meteen programmeren of op terugkijken drukken, zo handig

 

 

Nu heb ik totaal geen overzicht meer,het is niet meer leuk om de tv aan te zetten.

Ik kan alleen de erotiek uitzetten via het kinderslot, menu, dus ik moet door al die zenders heen , ik kan nergens een herrinering aan zetten, geen film programmeren.

Tv gids is alleen horizontaal te lezen, heel vermoeiend en verwarrend.

Dit wil ik niet, het oude kastje kpn 11 zou ik niet meer terug kunnen zetten omdat ik dan geen ontvangst meer zou krijgen.

Weet iemand een provider die wel gebruiksvriendelijk is voor klanten?

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

 

Hallo @Zorgzaam wat is kpn11 en wat is kpn12, die namen zeggen me/ons niets.

 


Ik snap je reactie niet Je krijgt thuis een pakket opgestuurd die je  niet hebt besteld maar je pakt het wel uit en neem het in gebruikt. 

Kpn 12 bevalt niet en hoe het kastje werkt ook niet,je hebt toch niets besteld waarom niet retour afzender? 


Ik kreeg een snellere internet aangeboden door kpn, ik had gebeld voor iets anders!

Waar belde u voor?


goedemorgen

dit lijkt mij een vraag voor de service desk van KPN.

@JanD ik neem dat men hier de experiabox bedoelt!


Hoi @Zorgzaam, welkom op ons forum!
Als je over gestapt bent op de nieuwe TV ontvangers kun je helaas niet terug naar de oude TV ontvangers.
Op onze kennisbank kun je een hoop artikelen en informatie vinden over hoe je het meeste uit je ontvangers kunt halen.


Kpn Tv+ ontvangen en internet is verhoogd..

Waarschijnlijk was uw oude abonnement hussel 50 Mbit/s.,

Bij een Tv+ abonnement is het niet te combineren met hussel 50 Mbit/s,minimaal vereiste is 100 Mbit/s.

Wanneer internet en Tv abonnement veranderd betekent dat kpn uw contract heeft verlengd in het geval van een contract verlenging heb u recht op 14 dagen bedenktijd..

Terug gaan naar oude abonnement zou binnen 14 dagen mogelijk moeten zijn.. 

Er is een verschil tussen een abonnement aanpassen in mijn kpn of een contract verlengen met 12 maanden 

 


Terug gaan naar oude abonnement zou binnen 14 dagen mogelijk moeten zijn.. 

Nee, annuleren zou binnen 14 dagen mogelijk moeten zijn. En dat is ook mogelijk. Maar dat wil nog niet zeggen dat de klant daarmee terug kan naar het vorige abonnement. Volgens de wet hoeft dat niet. De wet rept daar met geen woord over.


Terug gaan naar oude abonnement zou binnen 14 dagen mogelijk moeten zijn.. 

Nee, annuleren zou binnen 14 dagen mogelijk moeten zijn. En dat is ook mogelijk. Maar dat wil nog niet zeggen dat de klant daarmee terug kan naar het vorige abonnement. Volgens de wet hoeft dat niet. De wet rept daar met geen woord over.

Mits welke medewerker je treft bij kpn ,sommige medewerkers zijn behulpzaam  in mijn geval was dat wel mogelijk.

Wat is het verschil tussen en abonnement annuleren en een nieuwe aanvragen of teruggaan naar een oude abonnement?

 

 


Wat is het verschil tussen en abonnement annuleren en een nieuwe aanvragen of teruggaan naar een oude abonnement?

Annuleren en opnieuw aanvragen zou geen nut hebben. Bij het opnieuw aanvragen kan alleen voor de nieuwste abonnementsvorm gekozen worden.


Wat is het verschil tussen en abonnement annuleren en een nieuwe aanvragen of teruggaan naar een oude abonnement?

Annuleren en opnieuw aanvragen zou geen nut hebben. Bij het opnieuw aanvragen kan alleen voor de nieuwste abonnementsvorm gekozen worden.

Nogmaals ik had internet hussel 50 Mbit/s met arris VIP5202  veranderd naar internet 100 Mbit/s met Tv+ en 3 dagen later  had ik het al gezien en besloot om het op te zeggen.

Bij aanschaf had de medewerker heel duidelijk gemaakt dat teruggaan naar Hussel 50 Mbit/s niet mogelijk zou zijn omdat hussel 50  Mbit/s wordt niet meer aangeboden voor nieuwe klanten.

Na  een paar dagen kpn gebeld en mijn abonnement werd teruggedraaid ook terug naar hussel 50 Mbit/s

Startdatum 16 februari 2023
U hebt gevraagd om uw abonnement te veranderen naar KPN Internet 100 Mbit/s op 16 februari 2023

Startdatum 21 februari 2023
U hebt gevraagd om uw abonnement te veranderen naar Hussel Internet 50 Mbit/s op 21 februari 2023