Skip to main content
Beantwoord

Ik heb Videoland aangezet maar kan na 1,5 uur nog niet kijken

• May 29, 2022
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Heb om 8.45 videoland besteld,met de melding dat het 10 minuten ging duren,nu anderhalf uur verder en nog steeds niets.ondertussen alles opnieuw opgestart en nog steedsĀ niets.kan er iemand helpen??

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Pami, het is inmiddels enkele dagen later. Ik hoop dat Videoland inmiddels al wel werkt.Ā Ā 
Hier op het forum helpen vooral klanten elkaar onderling en springen moderators bij indien nodig.Ā  Het KPN forum is niet een plek waar je per direct een antwoord krijgt vanuit KPN. Voor hele specifieke vragen als die van jou is het wellicht handiger om de volgende keer contact op te nemen met KPN via het gratis nummer 0800-0402.Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Pami, het is inmiddels enkele dagen later. Ik hoop dat Videoland inmiddels al wel werkt.Ā Ā 
Hier op het forum helpen vooral klanten elkaar onderling en springen moderators bij indien nodig.Ā  Het KPN forum is niet een plek waar je per direct een antwoord krijgt vanuit KPN. Voor hele specifieke vragen als die van jou is het wellicht handiger om de volgende keer contact op te nemen met KPN via het gratis nummer 0800-0402.Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 31, 2022

Dat was zondag helaas niet te bereiken.elke keer werd de verbinding verbroken.maar gister gebeld en opgelostĀ