Skip to main content

Op 15 juli 2022 heb ik een verlengd contract Internet & TV afgesloten (met 6 maanden actiekorting), dat in zou gaan op 22 september 2022.

 

Nu bleek dat mijn factruen over september en oktober niet verlaagd waren met de aktiekorting.

En als ik inlog op MijnKPN en bijv naar "Zenderpakketten wijzigen” ga, krijg ik de melding:

Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.

 

Zojuist de klantenservice gesproken, die hebben als het goed is de facturatie gecorrigeerd, maar konden in hun systeem niet zien dat  er nog een bestelling open zou staan.
De melding is ook nog niet weg.

 

Kan iemand van KPN met toegang tot de juiste systemen er voor zorgen dat deze melding weg gaat? Er is namelijk helemaal geen lopende bestelling. 

 

 

 

Hoi @Edwin76 . Je had je profiel al ingevuld dus ik ben even wezen kijken.

Ik zie geen openstaande bestelling. Wat wil je precies toevoegen?


@Erwin_  dat is nou precies het probleem: ik heb recent helemaal geen bestelling gedaan

  • ik heb in juli 2022 mijn huidige contract verlengd (zonder pakketwijziging, maar met 6 maanden actiekorting). Dit zou per 22 september ingaan
  • Dat is niet goed verwerkt: facturatie was in sep en okt nog gewoon zonder de actiekorting (KPN klantenservice geeft aan dat gecorrigeerd te hebben m.i.v. november)
  • KPN klantenservice ziet in hun systeem ook geen lopende bestelling 
  • Maar als ik inlog in MijnKPN en dan kies "zenderpakket aanpassen”
    dan krijg ik deze melding: “Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.”

 

Blijkbaar is mijn contractverlenging (de "bestelling”)  van juli dit jaar niet goed in alle verschillende KPN systemen doorgevoerd, waardoor het in MijnKPN lijkt alsof ik nog een lopende bestelling heb (wat niet zo is).

Ik zat er aan te denken om misschien HBO max toe te voegen, maar ik kan nu dus zelf helemaal niets meer aanpassen in mijn zenderpakketten.

Mijn vraag is: kunnen jullie er voor zorgen dat die melding over  een lopende bestelling verdwijnt?(zodat ik daarna zelf gewoon were zaken kan aanpassen)

 

groet,
Edwin

 


Vreemd.  Op 15-7 heeft iemand jou verlengd met een korting. Er is zelfs een bevestiging verstuurd. Maar ik zie dat inderdaad niet terug in de facturen.

Dit is iets voor de afdeling retentie.  Zij moeten dit sowieso rechtzetten.  Je kunt refereren aan het log wat mijn collega op 15-07-2022 14:10  heeft aangemaakt in ons centrale systeem.

Ik wil je vragen om te bellen:  0800 0402 en te vragen naar annuleringen. Alleen zij kunnen dit repareren.


@Erwin_  die verlenging van 15 juli klopt, en moet niet geannuleerd worden, maar gewoon volledig doorgevoerd. 

Zowel in de facturen,als in de status in MijnKPN.

Kun jij dit niet voor me intern doorzetten naar de juiste afdeling?


Nee, helaas.  Dit is een afspraak die je met save hebt gemaakt. En blijkbaar is dat bij hun niet goed doorgevoerd.

Dus zij moeten dit opnieuw doen. (althans, dat lijkt me het meest logisch).  Hier op het forum mogen wij weinig tot niks met dit soort kortingen.