Skip to main content

Ik kan alleen npo 1,2,3 en omroep brabant ontvangen en dus geen enkele andere zender. Probleemoplosser gedaan zonder resultaat. Volgens internet geen storingen in de buurt. Ook tv boven doet hetzelfde.

Graag een oplossing

Goed om te lezen, dacht al dat het aan mij lag. Hier beide tv kastjes opnieuw geinstalleerd en dus hetzelfde probleem in Overijssel.

 

Mooi moment om kpn tv op te zeggen en over te gaan op streamen via de kpn tv  app 😁


Heb precies hetzelfde (sinds vanochtend vroeg). Volgens KPN is er in mijn regio (Alphen aan den Rijn) wél een storing met interactieve TV. Ook bij ALLESTORINGEN zijn er aardig wat meldingen over storing bij KPN TV. Ik denk dus dat er een probleem is met de commerciële zenders en andere zenders die een gecodeerd signaal uitsturen. Dit probleem is waarschijnlijk landelijk. Het zou aan het eind van de ochtend opgelost moeten zijn.


Zat itv te kijken, deze viel plots ook in storing, blijkt dat alles weer ok is..., 


Hoi @Prrrt, @MariusTEL en @Anna2020, hier was inderdaad een storing mee, Deze is nu opgelost als het goed is, de andere zenders zouden het nu weer moeten doen als jullie ze proberen te kijken.


ik had dit probleem ook en heb t als volgt opgelost

menu met de afstandsbediening   ga naar instellingen

dan naar systeem   en dan terugzetten naar fabrieksinstellingen 

probleem opgelost


Hetzelfde probleem van 2 maanden geleden, nu weer, alleen npo 1,2 en 3. Wat een drama tegenwoordig met kpn. Als dit zo doorgaat maar weer eens een andere provider gaan zoeken. Als kpn zijn problemen niet kan oplossen moeten ze ook niet steeds de prijs blijven verhogen, ik word hier behoorlijk pist van.


@Prrrt beetje overdreven reactie.  Denk je nou echt dat andere providers nooit een probleem hebben?!!


@Prrrt beetje overdreven reactie.  Denk je nou echt dat andere providers nooit een probleem hebben?!!

Natuurlijk mogen we weer niet klagen, als jij als een mak lammetje wil  lijven afwachten moet je dat zelf weten maar leg mij de wet niet op. Door te klagen en/ of over te stappen maak je een statement watvoor dit soort  edrijven wel hun best moeten gaan doen.


Er is een storing inderdaad, die niet alleen jullie treft. Daar wordt nog steeds hard aan gewerkt, ondanks dat het in de loop van de nacht al beter is geworden. We hebben een storingstopic voor deze storing waar we updates bijhouden. Het is niet handig om het hier ook te bespreken, daarom zet ik dit topic nu op slot.