Skip to main content

Ik heb KPN interactive TV. Op kanaal 49 zou ik ARTE moeten krijgen, echter tv springt gelijk door naar 52 of zo.

Hoe krijg ik ARTE wel?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik denk zo maar dat je een abonnement bij Telfort hebt, @Labber . Daar zit ARTE niet in het basisabonnement. Bel even met Telfort om het “uitgebreid TV pakket” erbij te nemen. Het zou ook via MijnTelfort moeten kunnen.

Contact met de klantenservice van Telfort.

Bel met 0900 9596 en spreek je vraag in

(Hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten)

Tip! Heb je een technische vraag over Internet, TV of Bellen? Zorg dan dat je op locatie bent als je belt.

Openingstijden

Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur

Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur

Zondag*: gesloten

Feestdagen*: gesloten


Dag Peter,

ik heb geen Telfort abonnement noch een gehad.

maar ik heb de interactieve tv en niet via de kabel. Zou dat iets kunnen zijn?

 


Arte zit alleen op de decoder. Via de apps en de app in een Samsung televisie of LG zijn de Duitse zenders niet beschikbaar. Ook niet beschikbaar via de laptop.

Heb je de volgende zenders? Indien ook niet dan is het écht Telfort.

21 ID, Investigation Discovery HD
32 History Channel HD
37 Viceland HD
38 Insight HD
49 ARTE
62 Euronews
63 Al Jazeera HD
92 France 2 HD
93 RTV-7 (Surinaams)
96 Rai Uno
129 Star Bharat
140 TRT Türk HD
651 Erotiek boutiek
 

N.B. Zet je gegevens in je forumprofiel. Dan kan een KPN moderator a.d.h. daarvan je abonnement opzoeken (indien kpn).


Hallo @Labber ,

Kan het zijn dat je deze zender per ongeluk hebt verborgen in jouw zenderlijst? 

Je kan zelf via het menu aangeven welke zenders je wilt zien en zichtbaar zijn. Door voor alle zenders te kiezen heb je gewoon weer de beschikking over het hele zenderpakket die onder je abonnement vallen.


Welkom op het forum @Labber!

Is het je inmiddels gelukt om Arte tevoorschijn te toveren met de tips en uitleg van @PeterG en @Noordzee:slight_smile:


Nee, helaas niet. Peter dacht dat ik een Telfort abonnement had of heb, dat is niet zo. Dus ik ben nog even ver: GEEN ARTE op 49!


@Labber 

Staat ARTE niet bij de verborgen zenders? Dit kun je in het menu checken en eventueel aanpassen. 


Dag Noordzee, mede met jouw hulp heb ik het gevonden. Op mijn Samsung QLed heb ik de app Arte kunnen downloaden. Probleem dus opgelost, Dank


Oooh, gebruik je soms de KPN ITV app in je Samsung televisie?????? Daar zitten geen Duitse zenders in inderdaad. Die worden alleen via de losse decoder aangeboden.

Heb je verder wel déze zenders? Afgezien van ARTE dus.
21 ID, Investigation Discovery HD
32 History Channel HD
37 Viceland HD
38 Insight HD
49 ARTE
62 Euronews
63 Al Jazeera HD
92 France 2 HD
93 RTV-7 (Surinaams)
96 Rai Uno
129 Star Bharat
140 TRT Türk HD
651 Erotiek boutiek


Dank Peter, inmiddels heb ik de app ARTE gedownload.


Fijn dat je nu op een andere manier naar Arte kunt kijken @Labber :smiley:  Veel kijkplezier gewenst!