Skip to main content

Ik kan diverse websites via mijn smart TV niet benaderen. Ik zou ergens deze websites als toegankelijk moeten kunnen instellen. Echter kan ik nergens hier iets over vinden

 

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Wat ziet u dan als u deze websites probeert te openen? 


Nick83, de getypte url blijft licht grijs en er gebeurt niets.


Nick83, de getypte url blijft licht grijs en er gebeurt niets.

 

Ik denk dat dit aan de tv ligt of de URL is onjuist.

 


Ik denk dat het aan de TV ligt, via instellingen kan ik aangeven welke URL's ik mag zien. Maar dan moet ik met een code (4 cijfers) de mogelijkheid ontgrendelen. Alleen heb ik geen idee welke code dat zou moeten zijn. Echter ik zoe verder.

Alvast bedankt voor de reaktie.


Hallo @DirkW1 de meeste smart-tv’s hebben een 4-cijferige pincode die je bij 1e installatie verplicht moet wijzigen, mag niet 4x0 zijn, dus geen 0000,maar probeer die 4x0 gewoon eens.

 


Die 4 cijferige code ken ik wel. Die gebruik je eventueel voor bijzondere zenders die je wil gaan zien. Dus een blokkade voor kinderen. 

Deze had ik reeds geprobeerd, maar helaas.

 

 


Hallo @DirkW1 , even de handleiding of de helpdesk van de tv fabrikant raadplegen.

Succes 


@DirkW1 Hoi ! Vanuit KPN kan ik hier niks doen. Advies van @JanD  lijkt me het meest bruikbaar. 


@DirkW1 Hoi ! Vanuit KPN kan ik hier niks doen. Advies van @JanD  lijkt me het meest bruikbaar. 

Ik weet nu hoe het zou moeten werken, kan in ieder geval url's invoeren die wenselijk voor mij zijn. Echter werkt het nog niet zo als ik met dat zou wensen.

Trouwens de vier cijferige code was 4 x 0 .

In principe is het probleem opgelost.