Skip to main content

Ik kan de tv wel bedienen zodra hij aan staat. Echter kan ik hem met de KPN afstandsbediening niet aan of uitzetten. Heb alle stappen diverse malen doorgenomen. 

 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt

Beste @Bestbabs 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de afstandsbediening, welke afstandsbediening heb je? En welke merk en type TV heb je?


Beste Dennis,

Ik heb een witte afstandsbediening met zwarte achterkant. De TV is een Samsung QE55Q60RAL


@Bestbabs je hebt dus een afstandsbediening met een zwarte achterkant, welke merk TV ontvanger heb je dan?


Arris tv ontvanger


Hallo @Bestbabs , heb je de codes 005, 200, 244 of 270 voor Samsung ook geprobeerd?

1. Zoek uw tv-code op in onderstaande lijst. Bij sommige merken staan meerdere codes
weergegeven.
2. Druk de AV-knop en OK-knop gelijktijdig 5 seconden in totdat het lampje constant rood
brandt.
3. Toets de 3 cijfers van de tv-code in. Het lampje knippert nu 2 keer.
4. Controleer of de volgende knoppen werken op je tv: tv-knop, mute, volume harder/zachter
en AV-knop.


@Bestbabs Welkom op het forum! Ik zie dat je goede tips hebt gekregen, ben je er nog uitgekomen? Als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag!


Hallo @Bestbabs , heb je de codes 005, 200, 244 of 270 voor Samsung ook geprobeerd?

1. Zoek uw tv-code op in onderstaande lijst. Bij sommige merken staan meerdere codes
weergegeven.
2. Druk de AV-knop en OK-knop gelijktijdig 5 seconden in totdat het lampje constant rood
brandt.
3. Toets de 3 cijfers van de tv-code in. Het lampje knippert nu 2 keer.
4. Controleer of de volgende knoppen werken op je tv: tv-knop, mute, volume harder/zachter
en AV-knop.

Beste Giant2000

Dank voor je advies. De AV knop, bedoel je daar die knop met pijltje in een vierkantje?


Hallo @Bestbabs , heb je de codes 005, 200, 244 of 270 voor Samsung ook geprobeerd?

1. Zoek uw tv-code op in onderstaande lijst. Bij sommige merken staan meerdere codes
weergegeven.
2. Druk de AV-knop en OK-knop gelijktijdig 5 seconden in totdat het lampje constant rood
brandt.
3. Toets de 3 cijfers van de tv-code in. Het lampje knippert nu 2 keer.
4. Controleer of de volgende knoppen werken op je tv: tv-knop, mute, volume harder/zachter
en AV-knop.

Beste Giant2000

Dank voor je advies. De AV knop, bedoel je daar die knop met pijltje in een vierkantje?

 

Is het nog gelukt @Bestbabs? Dat is inderdaad de knop voor het selecteren van het gewenste AV-kanaal. Is jouw afstandsbediening aan de achterkant helemaal zwart? Dan kun je het beste even de stappen volgen op deze pagina die bij het plaatje op de tweede rij staan. 


Reageer