Skip to main content

Waarom kunnen opnames alleen terug gekeken worden via de oude tv kas en niet via de itvapp?

Heb je een mooie smart tv met de app. Sluit je de kast niet aan omdat dit kabels, stroom en veel moeite scheelt.

Kan je je opnames niet kijken. Wat is dan de toegevoegde waarde van het opnemen in de cloud?

 

Kom op kpn we betalen voor de mogelijkheid om opnames te kijken. Maak het streamen naar de app ook mogelijk. Niet voor niks werken we met accounts. 

 

Zo jammer.

Van welke kanalen kan je geen opnames terugkijken?


Van welke kanalen kan je geen opnames terugkijken?

RTL4 Had bureau Hofstad opgenomen. 

Vervolgens een film gekeken. Wilde in 22h opname bekijken. Kreeg ik de melding dit kan alleen met het kastje.....


Van welke kanalen kan je geen opnames terugkijken?

RTL4 Had bureau Hofstad opgenomen. 

Vervolgens een film gekeken. Wilde in 22h opname bekijken. Kreeg ik de melding dit kan alleen met het kastje.....

Heb jij een glasvezelabonnement en had je de HD-"Glas" variant (kanaal 664) opgenomen?


Van welke kanalen kan je geen opnames terugkijken?

RTL4 Had bureau Hofstad opgenomen. 

Vervolgens een film gekeken. Wilde in 22h opname bekijken. Kreeg ik de melding dit kan alleen met het kastje.....

Heb jij een glasvezelabonnement en had je de HD-"Glas" variant (kanaal 664) opgenomen?

Nee heb geen glas


Heb nu net getest op mobiel een daar gaat het nu wel. Zal het programma wel weer te kort geleden afgelopen zijn geweest. Want programma was zeker 5 min afgelopen toen ik wilde kijken. Want opnemen en 30 min later kijken terwijl er nog opgenomen wordt gaat nog niet. 

 

Maar het zal dan denk ik nu op de tv app ook wel weer werken

 

 


Opnamen via de tv ontvanger kunnen al gekeken worden terwijl ze nog gemaakt worden (pr. wordt nog uitgezonden).

Via de online mogelijkheden en dus ook de app voor je televisie kan een opname pas gekeken als deze helemaal is afgerond. Dus inclusief de uitlooptijd van 20 minuten.


Opnamen via de tv ontvanger kunnen al gekeken worden terwijl ze nog gemaakt worden (pr. wordt nog uitgezonden).

Via de online mogelijkheden en dus ook de app voor je televisie kan een opname pas gekeken als deze helemaal is afgerond. Dus inclusief de uitlooptijd van 20 minuten.

Ben ik ook achter. Beetje jammer dat er zo veel uitloop tijd zit. Maar vind het ook jammer dat via de app niet de opname kunnen kijken terwijl er nog opgenomen wordt. Tv hardware kan dat makkelijk aan. Opname wordt aan de kpn kant  gedaan dus dat dit alleen via tv ontvanger kan is niet echt nodig