Skip to main content

Volgens de gegevens op internet heeft KPN Family 7 in het basispakket zitten. Toch zie ik, waar ik ook zoek, geen Family 7 op mijn tv terwijl deze zender wel op YouTube is te ontvangen. Hoe zit dat? Indien KPN de gegevens op internet nog niet heeft bijgewerkt, wordt het hoog tijd om die meteen bij te werken. Dit is anders zo verwarrend. Ik ben benieuwd naar het antwoord.

 

Volgens de gegevens op internet heeft KPN Family 7 in het basispakket zitten. Toch zie ik, waar ik ook zoek, geen Family 7 op mijn tv terwijl deze zender wel op YouTube is te ontvangen. Hoe zit dat? Indien KPN de gegevens op internet nog niet heeft bijgewerkt, wordt het hoog tijd om die meteen bij te werken. Dit is anders zo verwarrend. Ik ben benieuwd naar het antwoord.

 

Familie 7 zit op kanaal 78 om de zender te zien moet je wel het pluspakket hebben 


Volgens de gegevens op internet heeft KPN Family 7 in het basispakket zitten.

@Aristoteles zou je de link hier eens willen plaatsen waar je dit hebt gelezen bij KPN? Family 7 heeft altijd in het Pluspakket gezeten.


Bij Caiway zit deze zender wel in het basispakket. Ik heb hier bewust naar gezocht enkele maanden geleden bij het vergelijken van mijn huidige abonnement en de overstap op glasvezel bij Caiway.


@Aristoteles hier heb je de zenderlijst:

 


Hoi @Aristoteles, welkom bij ons op het forum. Zo te zien is jouw vraag al beantwoord door de reacties hierboven. De zender zit inderdaad in het Pluspakket, weet je daarmee voldoende?


Ja, dank jullie voor al jullie antwoorden. Ik ben er uit. Het betreft bij KPN inderdaad het pluspakket. 

 

Gezegende groetjes,

Eric


Helemaal goed, graag gedaan Eric :slight_smile: Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden. We helpen je graag.