Skip to main content

Sinds glasvezel is aangelegd niet meer mogelijk om de serie Friends van Comedy Central terug te kijken, hoe kan dit hersteld worden?

Hi @Nopnala en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat je dit niet terug kunt kijken, dus I'll be there for you 🎶

Heb je de tv-ontvanger al een reset gegeven sinds dit speelt? Zo ja, staat er dan nog wel de optie om Friends terug te kijken in de gids? Als de optie er helemaal niet is bestaat de kans namelijk dat we hier niet de rechten voor hebben ontvangen van Comedy Central. 


Friends heb ik nog nooit terug kunnen kijken. En ik heb (nog) geen glasvezel. Dus ik vermoed dat u het altijd opnam. En dat u de opnames terug keek. Mogelijk is het opnemen nu niet meer ingepland ofzo. Maar via de gids heb ik Friends nog nooit terug kunnen kijken. De meeste andere programma's wel. Maar Friends niet.


Ha Nick83, nog nooit een programma opgenomen en zeker niet Friends, dus daar ligt het niet aan. Bovendien kon ik Friends voorheen zonder problemen terugkijken, maar in ieder geval bedankt voor jouw respons


Ha Sanne M, het probleem van het niet kunnen terugkijken van de serie Friends op Comedy Central speelt nog maar een paar weken, voorheen geen enkel probleem, dus heeft niets te maken met toestemming van Comedy Central zou ik denken. Resetten heeft ook niets opgeleverd. Indien het zo zou zijn dat Comedy Central geen toestemming (meer) heeft gegeven, dan behoort KPN dit naar mijn mening aan de KPN klanten door te geven om verwarring(en) te voorkomen. Bedankt voor jouw respons en hartelijke groet


Hier een ander topic waarin men klaagt over het terug kijken van onderandere friends:

https://forum.kpn.com/streaming-122/waarom-kan-ik-sommige-afleveringen-niet-terugkijken-567318


Hier een ander topic waarin men klaagt over het terug kijken van onderandere friends:

https://forum.kpn.com/streaming-122/waarom-kan-ik-sommige-afleveringen-niet-terugkijken-567318

Als ik dit antwoord aanhoud dan is het inderdaad meer een ongeluk dat je ze terug kunt kijken dan dat het zo hoort. Niet handig, maar dan weet je in elk geval hoe het zit. 

Je kunt eventueel nog het opnemen pakket overwegen. Die kost €5,- per maand, en zo kun je wel alles terugkijken. Mocht het toch niet bevallen, dan kun je hem na een maandje ook weer uitzetten. 🙂