Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik heb sinds woensdag glasvezel 1 Gigabit. nu probeer ik 4K tv (met de nieuwe ontvanger) erbij te zetten, maar ik zie de optie niet veschijnen binnen mijn kpn? contact met de klantenservice gehad, deze mevrouw zei dat dit alleen voor nieuwe klanten is?  

 

Hoe gaan jullie dit voor bestaande klanten in orde maken?

 

Groet. Melvin van Dijk

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Melvin_1985 
Er is een schaarste aan chips, maar je kunt vast wel een 4K abonnement aangaan.
Heb je het Husselpakket?
Dan kost het 2,50 p maand meer.
Heb je geen Hussel?
Dan moet je het abonnement omzetten naar Hussel
Het kan voordeliger zijn, maar het kan ook wat duurder zijn.
Je mist n.l. enkele opties waar je extra voor moet betalen, zoals spotify en nog wat dingetjes.
 

Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor de KPN en voor jou, dan kunnen ze sneller voor je nakijken wat de opties zijn..

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hoi @huistijger 

 

De gegevens staan ingevuld. en ik heb inderdaad mijn pakket al omgezet naar het Hussel abonnement met bijna dezelfde opties :)

ik wacht het even af.

 

Groet. Melvin 


Hussel abonnement MET het 4k zenderpakket is alleen via de telefonische klantenservice af te sluiten voor bestaande klanten. ( 0800-0402  )

4k zenderpakket en dus de 4k-ontvanger is ook al te krijgen met het 50 Mb/s abonnement.

Heb je écht 1000 Mb/s download en 1000 MB/s upload nodig? Wat dat laatste betreft: draait er een eigen server in huis? Wat het eerste betreft: een HD stream via internet is 5 Mb/s; 4k/UHD 25 Mb/s.

Voor de meeste zenders zul je uiteraard geen verschil merken. Die zijn en blijven HD en dat is hetzelfde via de 4k-ontvanger.

Er zijn 4 zenders 4k/UHD en 3 apps in 4k (Netflix, Amazon, en Youtube). Maar die apps zitten als zodanig natuulijk ook in je 4k-tv.

Dit zijn de zenders die ook in 4k danwel UHD worden doorgegeven:

691 Xite 4K
692 Insight 4K
693 LoveNature 4K
694 ESPN Ultra HD (1080p met HDR/HLG)

En aangezien je waarschijnlijk al een tijd glasvezel hebt zul je wel weten dat de eerste 10 zenders (NPO, RTL, SBS, Veronica) ook in betere kwaliteit via 661 t/m 670 te krijgen zijn.


Er zijn 4 zenders 4k/UHD...

Er zitten 4 zenders in het "4K" pakket, 3 zenders in 4K Ultra-HD en 1 zender in HD-HDR.