Skip to main content

Mijn afstandsbediening is kapot. Maar het lukt mij niet om in de online tool een nieuwe aan te vragen. Kunnen jullie een nieuwe voor mij regelen?

Er is er 1 naar je onderweg @PeterBronkh 😊


Goedemorgen, de afstandsbediening is defect maar kan ik dit ergens online bestellen? Kom alleen maar telefoonnummer tegen maar is lastig ivm werk :-)


Goedemorgen, de afstandsbediening is defect maar kan ik dit ergens online bestellen? Kom alleen maar telefoonnummer tegen maar is lastig ivm werk :-)

Hallo @Allesisbezet als het een AB voor de 5202 is, kun je die alleen maar telefonisch bestellen en je bent niet 24 uur per dag aan het werk toch, de openingstijden van de helpdesk zijn zeer ruim.

 


Hi @Allesisbezet, en als het géén 5202 maar een ander type betreft kan je hem zelf omruilen. Zie voor meer informatie het volgende artikel: 

 


Ook ik kan via de site geen AB bestellen, bij de klantenservice is het altijd zo druk, daar heb ik geen geduld voor. 🙈


Jammer dat het niet lukt @Wendyg72 🙁 

Jij hebt ook een 5202?  Wat scheelt er precies aan met de afstandsbediening? Doet hij helemaal niets meer of werken bepaalde opties niet (meer) goed? In het laatste geval kan het ook  zijn dat je afstandsbediening niet helemaal goed gekoppeld is aan je tv, en dan is vervangen niet nodig omdat opnieuw koppelen het probleem ook al oplost 😊 Ik wil je aanraden om voor de instructie daarvan een kijkje te nemen in het volgende artikel:

 


Koppelen werkt vaak niet,  afstandsbediening reageert meestal niet.


Hmm, dat klinkt niet ok, je zou maar 1 keer hoeven te koppelen en daarna hoor je daar geen problemen meer mee te ondervinden.

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan stuur ik er 1 naar je op!


Gegevens aangevuld in mijn profiel. Bedankt alvast @Maja_ 


Er is 1 onderweg @Wendyg72 🙂


Een tijdje geleden heb ik via dit forum een nieuwe afstandsbediening toegezonden gekregen. Bedankt voor de goede service. Helaas is mijn afstandsbediening van mijn tweede tv nu ook kapot. Doet helemaal niets meer. Kunnen jullie wederom een nieuwe toezenden? 


Een tijdje geleden heb ik via dit forum een nieuwe afstandsbediening toegezonden gekregen. Bedankt voor de goede service. Helaas is mijn afstandsbediening van mijn tweede tv nu ook kapot. Doet helemaal niets meer. Kunnen jullie wederom een nieuwe toezenden? 

Jammer dat de 2e nu ook moeilijk doet @PeterBronkh 😬

Er is een nieuwe naar je onderweg!


Mijn afstandsbediening is kapot. Aan en uit en harder zachter werken niet meer. En resetten werkt ook niet. Als ik bel wordt ik doorverwezen naar een sms met link naar de website waar ik gevraagd word te bellen of naar het forum te gaan. Vicieuze cirkel denk ik dan. Kun je me een  nieuwe afstandsbediening leveren want zo kan het niet bediend worden.


Balen @Rob Hormann 😕

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of het mij wél lukt om er 1 te verzenden!


Heb ik inmiddels gedaan. Als je een nieuwe afstandsbediening kunt sturen heel graag


Heb ik inmiddels gedaan. Als je een nieuwe afstandsbediening kunt sturen heel graag

Er is 1 onderweg! 😊