Skip to main content

Ik kan ook niet opnemen. Krijg steeds te zien dat ik geen opnamepakket heb. Deze heb ik wel en is ook geactiveerd. Volgens het stappenplan voor opnemen. Maar dan verschijnt er dat ik geen opname pakket heb. Vreemd. Ik heb al gebeld maar de medewerker kwam ook niet verder, hij zou me terugbellen maar dit is niet gebeurd.



*Admin: Reactie onder een oud topic. Eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste @SraarS 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met het opnamepakket, zou het volgende eens willen doen:

Resetten van de TV ontvanger gaat als volgt:

  • MENU → Instellingen → Systeem → Frisse start

Mocht dit niet werken dan kun je het volgende nog even doen:

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Dan kunnen ze in het systeem kijken wat er eventueel misgaat. Hopelijk werkt de “Frisse Start” om het opnamepakket weer te zien in het “menu”.


Beste @SraarS 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met het opnamepakket, zou het volgende eens willen doen:

Resetten van de TV ontvanger gaat als volgt:

  • MENU → Instellingen → Systeem → Frisse start

Mocht dit niet werken dan kun je het volgende nog even doen:

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Dan kunnen ze in het systeem kijken wat er eventueel misgaat. Hopelijk werkt de “Frisse Start” om het opnamepakket weer te zien in het “menu”.

 

Alle standaard handelingen heb ik al gedaan. Daar lag het dus niet aan. Het is inmiddels opgelost vrij snel trouwens. Goed geholpen door de helpdesk. Het probleem lag bij KPN zelf iets niet goed gekoppeld denk ik. Maar bedankt voor je reactie.


Alle standaard handelingen heb ik al gedaan. Daar lag het dus niet aan. Het is inmiddels opgelost vrij snel trouwens. Goed geholpen door de helpdesk. Het probleem lag bij KPN zelf iets niet goed gekoppeld denk ik. Maar bedankt voor je reactie.

@SraarS fijn dat het is opgelost, je kunt in ieder geval opnemen. 😉👍🏼


Top dat het opgelost is en je weer kunt opnemen @SraarS 😊


Ik kan ook niet opnemen. Krijg steeds te zien dat ik geen opnamepakket heb. Deze heb ik wel en is ook geactiveerd. Volgens het stappenplan voor opnemen. Maar dan verschijnt er dat ik geen opname pakket heb. Vreemd. Ik heb al gebeld maar de medewerker kwam ook niet verder, hij zou me terugbellen maar dit is niet gebeurd.



*Admin: Reactie onder een oud topic. Eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik kan ook niet opnemen, als ik dat probeer krijg ik de melding dat ik geen opnamepakket heb. 

Als ik bij instellingen kijk zie ik gewoon dat ik inderdaad een opnamepakket heb en dat deze geactiveerd is.

Toen ik vandaag iemand aan de telefoon had van KPN ging er van alles mis, eerst dacht ze dat ik het niet had, later toch weer wel (staat ook op mijn factuur zag ze ineens).

Uiteindelijk heeft de klantenservice nogmaals de bestelling gedaan (geen idee of ik nog hetzelfde betaal met de korting als nieuwe klant?), maar zojuist geprobeerd en er is niets veranderd.

En ja ik heb al herstart en alle andere standaard dingen gedaan.


Hi @Mlgb, ik zie dat dit via een ander topic voor je op is gelost, helemaal super!