Skip to main content

Eerder kon ik films en series opzoeken die op tv zouden komen. Sinds ik de kpn tv+ box heb lijkt dit te zijn verdwenen. Je kon films en series op tv op genre, of gewoon scrollen zodat je kon zien welke series of films er op tv zouden komen de komende tijd. Kan dit aub weer op de tv+ box komen? 

Is nog steeds aanwezig

Is nog steeds aanwezig

Films en series wel. Maar niet op films en serie die in de programmering gaan komen. Ik kan het tenminste niet vinden. Alleen films en series in pluspakket enz. Maar niet in reguliere programmering. Moet nu in tvgids gaan zoeken of een naam intoetsen wil je iets vinden in de reguliere programmering. Op vorige box kon ik films / series op tv aanklikken en dan zelfs per genre kijken. Kan ik nu niet meer vinden. Zo ja, leg mij maar uit waar, want zit niet in de films series die mijn tv+ box aangeeft. Daar zit alleen pluspakket pathe enz.

In het START scherm staat een 'regel’ Films die op TV komen.

Moet wel aangevinkt staan onder Instellingen - Menu weergave - Startscherm aanpassen. Anders zie je 'm niet.

In het START scherm staat een 'regel’ Films die op TV komen.

Moet wel aangevinkt staan onder Instellingen - Menu weergave - Startscherm aanpassen. Anders zie je 'm niet.

Ook hier geen series die op tv komen en kun je ook niet zoeken op genre, dus niet wat ik bedoel.

In het menu , films en series die op tv gaan komen en die je kunt zoeken op datum of op genre. Dit kon eerder wel , nu niet meer. Lijkt me toch niet zo lastig om dit weer terug te brengen. Dus met andere woorden, het zit dus niet op de tv+ box begrijp ik hier uit. Jammer, lijkt wel of er steeds meer handige dingen uitgesloopt worden, wordt er zo niet duidelijker en handiger op. 

“Series op TV” was er bij mijn weten al nooit. Dat zijn er met ruim 110 zenders (basis+plus) natuurlijk énorm veel! Vaak meerdere per dag per zender.

“Series op TV” was er bij mijn weten al nooit. Dat zijn er met ruim 110 zenders (basis+plus) natuurlijk énorm veel! Vaak meerdere per dag per zender.

Dit was er wel degelijk, hierin zocht ik altijd de series op die zouden komen en die ik wilde opnemen. Hierin kon je zoeken op genre of gewoon op datum door scrollen, hetzelfde gold voor films op tv. Was erg handig, zeker als er weer nieuwe series kwamen of nieuwe seizoenen van series die je dan niet zou missen. 

Ja, ik zag het net ook op een oudere ontvanger. Maar wat een overzicht. Djiezzz.😥

Je begrijpt, ik heb het nooit gebruikt. Films op TV ook trouwens nooit.

Bovendien lopen veel series al. Ik kijk ze alleen vanaf afl. 1 en het liefst vanaf seizoen 1.

Ik ook, en daarom was dit zo handig, dan miste je geen aflevering of seizoen. Dat is ook waarom ik het mis. Hoop dat het nog terug komt, want vind het op deze manier nogal lastig zoeken. 

Hopelijk heb je hier dan iets aan.

https://www.tvgids.nl/seriegids/alles 

(ook zenders die kpn overigens niet heeft!)

Dank je, masr is niet zo handig aangezien ik hier niet gelijk op opnemen kan drukken. Hoop dat kpn het weer terug zet bij films en series. Zou erg fijn zijn.

Helder Jossam! Bedankt dat je dit zo uitgebreid hebt toegelicht. Ik zal jouw feedback terugkoppelen!

Ik mis ook het "films op tv" overzicht. Op de oude box is dat een zeer overzichtelijk lijstje die redelijk ver vooruit kijkt.

Op de nieuwe box zie je een paar mega tegels met maar een paar films vooruit. 

Compleet waardeloos dus.

Net als het navigeren in het menu nog super onlogisch blijft. Ik snap niet waarom Kpn niet een snelknop maakt naar bv het bovenste menu. Nu moet je een paar keer naar boven drukken, en dan op terug.

De oude box vond ik qua user interface toch echt veel prettiger. Veel overzichtelijker. 

Reageer