Skip to main content

Ik heb bovenstaand eens doorgelezen en wij hebben exact het zelfde probleem en dat hadden we eerst niet. Na de storing wel.

er kan maar 1 ontvanger aan Anders stoort allesĀ 

Ik vind dat niet kunnen voor het bedrag wat we betalen.

wellicht is hier ook iets niet omgezet maar overweeg serieus een andere provider nu.

Ā 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic.Ā 
Ā 

Hallo @Roland schoolsingel ,

Misschien valt er nog wat qua snelheid te upgraden.Pairbonding bijvoorbeeld.vul je profiel aan en @JanZ_ kan het voor je nakijken!


We gaan je hier helpen. Ik heb begrepen dat de tv ontvangers met een kabel zijn aangesloten op het modem. Kan je uitstekend meer vertellen over je netwerk? Welk modem heb je? Welk type ontvangers heb je en wat is de snelheid die je meet met een bekabelde pc of laptop?


Modem en ontvangers allemaal vrij recent nieuw maar niet opgelost. Snelheid zit op 12 en niet meer helaas.


Is dat de maximaal haalbare snelheid?? Dat kan je inderdaad geen 2 ontvangers tegelijkertijd gebruiken.


Er is afgelopen jaar een storing geweest en daarvoor deed alles het prima. Dat is ook absoluut niet de snelheid wat in het pakket zit maar wel de werkelijkheid vandaar de vraag.

zeker nu de kids groter worden en we nog niet eens 2 tv s kunnen gebruiken.


Welke snelheid geeft de site van kpn aan als je doet alsof je een bestelling doet?


Inderdaad gewoon eens doen alsof je een nieuw abonnement afsluit op de site van KPN. Daarbij vul je de postcode en huisnummer in:

Dan zie je daarna welke snelheid haalbaar is.


@Roland schoolsingelĀ Er is nog steeds een mogelijkheid dat beide TV ontvangersĀ kunnen werken. Wat U kan proberen is beide TV ontvangersĀ op SD kwaliteit zetten ipv HD kwaliteit in de Beeld instellingen. Hierdoor gebruikt het TV ontvangersĀ nog maar 4,5mb ipv 9mb van de internet verbinding.


Is dat de maximaal haalbare snelheid?? Dat kan je inderdaad geen 2 ontvangers tegelijkertijd gebruiken.

Ben ik niet met je eens, Als beide TV ontvangersĀ in SD stand staan kan je makkelijk 2 ontvangers tegelijkertijd gebruiken bij 12mb


Vreemd, ik betaal voor voldoende internet en koop HD tv maar kan dit niet gebruiken en ook het WiFi signaal is gewoon vaak zwak.


welk modem heb je?


Een jaar oudā€¦type weet ik nu ff niet maar dat is al extra vernieuwdĀ 


@Roland schoolsingelĀ vertel even welke snelheid je kan halen volgens de site.Ā  Als dat hoger isĀ dan de snelheid dieĀ je nu hebt dan komt kpn gewoon in aktie.Ā 


Vreemd, ik betaal voor voldoende internet en koop HD tv maar kan dit niet gebruiken en ook het WiFi signaal is gewoon vaak zwak.

De telefoonkabel is beperkt in snelheid. Hoe verder je bij de centrale vandaan zit, hoe lager de maximaal haalbare snelheid. Daar is echt niets aan te doen. Alleen glasvezel is de oplossing.


@Nick83Ā het heeft eerder wel gekund heb ik begrepen uit Ć©Ć©n van de berichten.


@Nick83Ā het heeft eerder wel gekund heb ik begrepen uit Ć©Ć©n van de berichten.

Maar zoals @DragonsĀ al meld:

Als beide TV ontvangersĀ in SD stand staan kan je makkelijk 2 ontvangers tegelijkertijd gebruiken bij 12mb

Ā 


Ja ok maar je zal maar een mooi oledscherm aan de muur hebben hangen. Dan wil je toch geen sd kwaliteit. Ik denk dat er meer aan de hand is maar dat weten we pas als TS doorgeeft wat de haalbare snelheid op het adres mogelijk is. Het is wel vaker voorgekomen dat iemand op een verkeerd profiel bleek te staan.


@Roland schoolsingelĀ Welkom op het forum.Ā 

Excuses voor de late reactie, ik heb het even voor je gecontroleerd en ik zie dat je wel voldoende snelheid zou moeten halen op je adres.Ā 

Je zou namelijk 51 Mbit moeten kunnen halen. Mag ik vragen hoe de tv ontvangers aangesloten zijn? Is er bijvoorbeeld 1 aangesloten met een switch?Ā